Ötezer új saját márkás SKU a Coop Olaszországtól
A Coop Olaszország azt tervezi, hogy 5000 saját márkás SKU-t dob piacra a következő két évben, amely 50%-kal növeli a termékkínálatot.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/coop-italia-to-roll-out-5-000-new-private-label-skus-300x202.webp)
Nagyon sok új saját márkás termékük lesz
A kezdeményezés célja az, hogy a retailer biztosítsa a minőséget és megvédje eladási erejét egy egyre nehezedő gazdasági helyzetben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >Idén már a Tesco 16 stratégiai szállítópartnere publikálja az élelmiszer-hulladékkal kapcsolatos adatait
A Tesco elkötelezetten küzd az élelmiszer-pazarlás csökkentéséért a teljes értékláncban,…
Tovább olvasom >Magazin: PLMA hírek – Saját márkás kiválóságok
Idén szeptemberben a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-scanner hírlevele és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >