Ötezer új saját márkás SKU a Coop Olaszországtól
A Coop Olaszország azt tervezi, hogy 5000 saját márkás SKU-t dob piacra a következő két évben, amely 50%-kal növeli a termékkínálatot.
A kezdeményezés célja az, hogy a retailer biztosítsa a minőséget és megvédje eladási erejét egy egyre nehezedő gazdasági helyzetben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >Több mint 200 új állateledel terméket vezet be a Coop Italia
Az olasz Coop mintegy 200 új cikkelemet tervez bevezetni négy…
Tovább olvasom >Kihirdette a PLMA a 2023-as Nemzetközi Kiválósági Díj nyerteseit
A PLMA idei International Salute to Excellence Awards versenyén 20…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >