Ötezer új saját márkás SKU a Coop Olaszországtól
A Coop Olaszország azt tervezi, hogy 5000 saját márkás SKU-t dob piacra a következő két évben, amely 50%-kal növeli a termékkínálatot.

Nagyon sok új saját márkás termékük lesz
A kezdeményezés célja az, hogy a retailer biztosítsa a minőséget és megvédje eladási erejét egy egyre nehezedő gazdasági helyzetben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >