Ötezer új saját márkás SKU a Coop Olaszországtól
A Coop Olaszország azt tervezi, hogy 5000 saját márkás SKU-t dob piacra a következő két évben, amely 50%-kal növeli a termékkínálatot.

Nagyon sok új saját márkás termékük lesz
A kezdeményezés célja az, hogy a retailer biztosítsa a minőséget és megvédje eladási erejét egy egyre nehezedő gazdasági helyzetben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: PLMA hírek – Saját márkás kiválóságok
Idén szeptemberben a Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-scanner hírlevele és…
Tovább olvasom >Megduplázza hazai termékei számát az Aldi Süd
Tavaly őszhöz képest kétszer annyi, azaz több mint 2500 hazai…
Tovább olvasom >Bővíti saját márkás árukínálatát a SPAR az idén
Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Elindult a nyári szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés
A korábbi évekhez hasonlóan idén is megkezdődött a nyári szezonális…
Tovább olvasom >Tovább bővül a Schwarz Csoport e-autótöltő hálózata
A német Schwarz Csoport bővíti e-autótöltő hálózatát Európában, melynek eredményeként…
Tovább olvasom >Népszerű lesz a júliustól induló új támogatott hitelprogram
A júliusban induló Széchényi MAX program nagy segítséget jelent a…
Tovább olvasom >