Ötéves stratégiai együttműködést jelentett be az Intermarché és a Casino
Az Intermarché és a Casino Group stratégiai együttműködést folytat az elkövetkező öt évben elsősorban a beszerzés, a digitális marketing, a hirdetési szolgáltatások és az élelmiszeripar vonatkozásában.
Az együttműködés keretében a vezető nemzetközi márkák tömegtermékeinek beszerzési feltételeiről egy a két cég által létrehozott és az Intermarché által működtetett központi beszerző egység tárgyal; a nem élelmiszerjellegű termékkategóriák beszerzését pedig egy a Casino által menedzselt másik központi egység végzi Franciaországban. A határokon kívül a felek egy harmadik szervezetet hoznak létre, amely iparági cégcsoportoknak kínál nemzetközi szolgáltatásokat Európában és Latin-Amerikában. Ezeken túl minden más beszerzés tekintetében egymástól függetlenül működnek, és remélik, hogy a fenti három szervezet a két céget versenyképesebbé teszi majd, ami végső soron a fogyasztók javát szolgálja.
A digitális szegmensben a két cég közös vállalkozást létesít, és kiskereskedelmi médiaajánlattal fordul az élelmiszergyártókhoz és ügynökségeikhez Franciaországban.
Az Intermarché és a Casino Group együttműködési megállapodása révén az Agromousquetaires versenybe szállhat a Casino Group számos saját márkájának beszállítói szerződéseiért, ezáltal a francia eredetű termékek beszerzési csatornáját biztosítva.
Kapcsolódó cikkeink
(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >A Casino a beszállítókkal együtt a VusionGroup technológiájával küzd a készlethiány ellen
Valós idejű adatokat szolgáltat a termékek elérhetőségéről a francia Groupe Casino…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >