Ötéves stratégiai együttműködést jelentett be az Intermarché és a Casino
Az Intermarché és a Casino Group stratégiai együttműködést folytat az elkövetkező öt évben elsősorban a beszerzés, a digitális marketing, a hirdetési szolgáltatások és az élelmiszeripar vonatkozásában.
Az együttműködés keretében a vezető nemzetközi márkák tömegtermékeinek beszerzési feltételeiről egy a két cég által létrehozott és az Intermarché által működtetett központi beszerző egység tárgyal; a nem élelmiszerjellegű termékkategóriák beszerzését pedig egy a Casino által menedzselt másik központi egység végzi Franciaországban. A határokon kívül a felek egy harmadik szervezetet hoznak létre, amely iparági cégcsoportoknak kínál nemzetközi szolgáltatásokat Európában és Latin-Amerikában. Ezeken túl minden más beszerzés tekintetében egymástól függetlenül működnek, és remélik, hogy a fenti három szervezet a két céget versenyképesebbé teszi majd, ami végső soron a fogyasztók javát szolgálja.
A digitális szegmensben a két cég közös vállalkozást létesít, és kiskereskedelmi médiaajánlattal fordul az élelmiszergyártókhoz és ügynökségeikhez Franciaországban.
Az Intermarché és a Casino Group együttműködési megállapodása révén az Agromousquetaires versenybe szállhat a Casino Group számos saját márkájának beszállítói szerződéseiért, ezáltal a francia eredetű termékek beszerzési csatornáját biztosítva.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >