Ötcsillagos kényeztetés a dolgozóknak is

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 02. 00:00

A szállodám vendége lehetek címmel indít motivációs programot május elejétől 181 dolgozója számára a hévízi Rogner Hotel & Spa Lotus Therme*****.

A program keretében dolgozók párjukkal, előzetesen
egyeztetett időpontban, két napra vendégként jelentkezhetnek be a szállodába.
Welcome italt, gyertyafényes vacsorát, happy hours koktélt, másnap büfé
reggelit fogyaszthatnak el, a szálloda SPA-részlegének legalább két
szolgáltatását vehetik igénybe, több animációs- és sportfoglalkozáson vehetnek
részt – s mindezt a szálloda vendégeként; cserébe tapasztalataikat,
észrevételeiket, javaslataikat részletes kérdőívben rögzítik. 

A szálloda vezetése ezzel a speciális programmal erősíti a
munkatársak kötődését munkahelyükhöz, növeli az egyes részlegen dolgozó
munkatársak ismereteit más munkahelyeken dolgozó kollégáik tevékenységét
illetően és elősegíti a partnerek megértését társuk foglalkozása iránt. 

A szálloda április hónapban 78,5 %-os ágykihasználtsággal és 10.120
vendégéjszakával brutto 236 millió forint forgalmat realizált, ennek felét Ausztriából,
21-21 %-át Németországból és Magyarországról.

Kapcsolódó cikkeink