Ötből két kiskereskedelmi vezető szerint túl sok a csatorna a hatékony értékesítéshez
Az online vásárlás még sosem volt ennyire kényelmes a vásárlók számára, akik számos csatornán keresztül érhetik el kedvenc márkáikat. Ugyanakkor ez a sokféleség az értékesítőket összezavarja, mivel 47% szerint túl sok csatorna van ahhoz, hogy hatékonyan nyújtsák a legjobb értékesítési élményt.

A kiskereskedők 94%-a rendelkezik többcsatornás stratégiával
A Wunderman Thompson Commerce & Technology „Hahó Brandek, lejtő helyett… e-kereskedjetek!” jelentése szerint a kiskereskedők 94%-a rendelkezik többcsatornás stratégiával, azonban sokan nem tudják, hogy milyen sikeres megközelítésre van szükségük, vagy hogyan lehet a legjobban kihasználni a rendelkezésre álló csatornákat a digitális versenytársak között.
A vezetők 66%-a elismeri, hogy hatékonyabban is használhatná a digitális csatornákat, és 44% nehezen tudja biztosítani a konzisztens márkaélményt minden csatornán. Majdnem felük (49%) nehezen tudja értékelni saját többcsatornás kezdeményezéseit. Bár a vállalatok 59%-a azt állítja, hogy testre szabott stratégiákkal rendelkezik az egyes platformokhoz, mindössze 11% szerint nincs különbség, és talán még aggasztóbb, hogy 29% még azt sem tudja.
A vezetők szerint a legkönnyebb értékesíteni a piactereken (35%), amelyeket szorosan követnek a közösségi platformok (33%). A piacterek prominenciája azonban kétrét lehet vágott kard, mivel a vezetők kétharmada (68%) szerint létfontosságúak a márkájuk jövője szempontjából, de 42% -uk növekedésüket fenyegetettségnek látja.
A hagyományos boltok gyorsan lekerülnek a vezetők prioritási listájáról. Csak 11% várhatóan költi költségvetésének egy részét a téglából és a vakolatból álló boltokra, és alig egyötödük (17%) szerint ez a legkönnyebb csatorna értékesítésre. Ez a figyelmetlenség talán nem meglepő, figyelembe véve, hogy a vezetők háromötöde (60%) nehéznek tartja a digitálisan született márkákkal és piacterekkel való versenyt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >