Ötből két kiskereskedelmi vezető szerint túl sok a csatorna a hatékony értékesítéshez
Az online vásárlás még sosem volt ennyire kényelmes a vásárlók számára, akik számos csatornán keresztül érhetik el kedvenc márkáikat. Ugyanakkor ez a sokféleség az értékesítőket összezavarja, mivel 47% szerint túl sok csatorna van ahhoz, hogy hatékonyan nyújtsák a legjobb értékesítési élményt.

A kiskereskedők 94%-a rendelkezik többcsatornás stratégiával
A Wunderman Thompson Commerce & Technology „Hahó Brandek, lejtő helyett… e-kereskedjetek!” jelentése szerint a kiskereskedők 94%-a rendelkezik többcsatornás stratégiával, azonban sokan nem tudják, hogy milyen sikeres megközelítésre van szükségük, vagy hogyan lehet a legjobban kihasználni a rendelkezésre álló csatornákat a digitális versenytársak között.
A vezetők 66%-a elismeri, hogy hatékonyabban is használhatná a digitális csatornákat, és 44% nehezen tudja biztosítani a konzisztens márkaélményt minden csatornán. Majdnem felük (49%) nehezen tudja értékelni saját többcsatornás kezdeményezéseit. Bár a vállalatok 59%-a azt állítja, hogy testre szabott stratégiákkal rendelkezik az egyes platformokhoz, mindössze 11% szerint nincs különbség, és talán még aggasztóbb, hogy 29% még azt sem tudja.
A vezetők szerint a legkönnyebb értékesíteni a piactereken (35%), amelyeket szorosan követnek a közösségi platformok (33%). A piacterek prominenciája azonban kétrét lehet vágott kard, mivel a vezetők kétharmada (68%) szerint létfontosságúak a márkájuk jövője szempontjából, de 42% -uk növekedésüket fenyegetettségnek látja.
A hagyományos boltok gyorsan lekerülnek a vezetők prioritási listájáról. Csak 11% várhatóan költi költségvetésének egy részét a téglából és a vakolatból álló boltokra, és alig egyötödük (17%) szerint ez a legkönnyebb csatorna értékesítésre. Ez a figyelmetlenség talán nem meglepő, figyelembe véve, hogy a vezetők háromötöde (60%) nehéznek tartja a digitálisan született márkákkal és piacterekkel való versenyt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >