Öt magyar cég a térség 500 leggyorsabban növekvő vállalata között
Öt magyar cég került be idén a leggyorsabban növekvő vállalatok közé, a Deloitte Technology Fast 500 európai, közel-keleti és afrikai (EMEA-régiós) ranglistájára, a közép-kelet-európai régiós harmadik helyezett Szallas.hu a 70. – közölte a Deloitte pénteken az MTI-vel.
A Deloitte által évente összeállított Technology Fast 500 rangsor immár 15. alkalommal veszi számba a leggyorsabban növekvő technológiai, internetes és telekommunikációs cégeket, valamint az élettudományokkal és tiszta technológiákkal foglalkozó vállalatokat az EMEA-térség 28 országában, a megelőző négyéves időszak során elért árbevétel-növekedésük alapján rangsorolva, vagyis a 2015-ös lista összeállítása során a 2011 és 2014 közötti árbevétel-adatokat használták fel.
Az első helyet idén egy online aukciós ház, a holland Catawiki szerezte meg azzal, hogy négy év alatt 450-szeres árbevétel-növekedést ért el, szakosodott árverezői havonta átlagosan 12 millió látogatót felügyelnek. A második helyen egy szoftvergyártással foglalkozó svéd cég, az iZettle AB végzett 301-szeres árbevétel-növekedéssel.
A rangsorra került cégek 52 százaléka a szoftveripart képviseli, az iparágak közötti versenyben második helyen az internetes szektor áll 18 százalékkal. A legtöbbször szereplő ország – immár öt egymást követő évben – idén is Franciaország lett: 87 céggel képviselteti magát az összesítésben, a második helyen az Egyesült Királyság (72), a harmadikon Norvégia (50) áll.
A közlemény idézi Csűrös Balázst, a Deloitte programvezetőjét, aki elmondta: örömteli eredmény, hogy a 2015-ös közép-kelet-európai Fast 50 verseny harmadik helyezettje, a Szallas.hu Kft. 1209 százalékos árbevétel-növekedésével idén is bekerült a legjobb száz cég közé.
A listán szereplő másik négy magyar cég sorrendben 466 százalékos árbevétel-növekedésével a Gravity Research & Development Zrt. a 218. helyezést érdemelte ki, őket a GPS Tuner Kft. (452 százalék, 223. hely), az Unas Online Kft. (240 százalék, 452. hely) és a JátékNet.hu Webáruház Kft. (221 százalék, 477. hely) követi. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a…
Tovább olvasom >A bővülő transzferár-követelményeket idén bírságemelkedés is követi
Az elmúlt két évben több jelentős változás lépett hatályba a…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >