Öt magyar cég a térség 500 leggyorsabban növekvő vállalata között
Öt magyar cég került be idén a leggyorsabban növekvő vállalatok közé, a Deloitte Technology Fast 500 európai, közel-keleti és afrikai (EMEA-régiós) ranglistájára, a közép-kelet-európai régiós harmadik helyezett Szallas.hu a 70. – közölte a Deloitte pénteken az MTI-vel.
A Deloitte által évente összeállított Technology Fast 500 rangsor immár 15. alkalommal veszi számba a leggyorsabban növekvő technológiai, internetes és telekommunikációs cégeket, valamint az élettudományokkal és tiszta technológiákkal foglalkozó vállalatokat az EMEA-térség 28 országában, a megelőző négyéves időszak során elért árbevétel-növekedésük alapján rangsorolva, vagyis a 2015-ös lista összeállítása során a 2011 és 2014 közötti árbevétel-adatokat használták fel.
Az első helyet idén egy online aukciós ház, a holland Catawiki szerezte meg azzal, hogy négy év alatt 450-szeres árbevétel-növekedést ért el, szakosodott árverezői havonta átlagosan 12 millió látogatót felügyelnek. A második helyen egy szoftvergyártással foglalkozó svéd cég, az iZettle AB végzett 301-szeres árbevétel-növekedéssel.
A rangsorra került cégek 52 százaléka a szoftveripart képviseli, az iparágak közötti versenyben második helyen az internetes szektor áll 18 százalékkal. A legtöbbször szereplő ország – immár öt egymást követő évben – idén is Franciaország lett: 87 céggel képviselteti magát az összesítésben, a második helyen az Egyesült Királyság (72), a harmadikon Norvégia (50) áll.
A közlemény idézi Csűrös Balázst, a Deloitte programvezetőjét, aki elmondta: örömteli eredmény, hogy a 2015-ös közép-kelet-európai Fast 50 verseny harmadik helyezettje, a Szallas.hu Kft. 1209 százalékos árbevétel-növekedésével idén is bekerült a legjobb száz cég közé.
A listán szereplő másik négy magyar cég sorrendben 466 százalékos árbevétel-növekedésével a Gravity Research & Development Zrt. a 218. helyezést érdemelte ki, őket a GPS Tuner Kft. (452 százalék, 223. hely), az Unas Online Kft. (240 százalék, 452. hely) és a JátékNet.hu Webáruház Kft. (221 százalék, 477. hely) követi. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Deloitte: az Egyesült Államokban háromból két vásárló fizetne többet a friss élelmiszerért
A Deloitte által nemrégiben elkészített „Fresh Food at the Intersection…
Tovább olvasom >Üzleti reggeli a Deloitte és a Salesforce szervezésében
A Deloitte legfrissebb, 2022-ben kiadott fogyasztói termékek (FMCG) szektor kilátásairól…
Tovább olvasom >Deloitte: Idén elérheti az ezermilliárd dollárt a kereskedelem összértéke a közösségi médiában
Idén a közösségi médiában a kereskedelem összértéke elérheti az ezermilliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött az év legforgalmasabb időszaka az üzletekben
Elindult a karácsonyi bevásárlási szezon, az élelmiszerláncok várakozásai szerint a…
Tovább olvasom >Black Friday eredmények: A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az évet
A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az…
Tovább olvasom >KSH: 7,9 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2023. novemberben a fogyasztói árak átlagosan 7,9 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >