Öt éven belül duplázódik a csomagautomaták piaca
Egy újszülött, de dinamikusan növekedő piacra lépett be a 2010-es évek közepén a Foxpost, amely észt licenszet, magyar menedzsmentet és tőkét egyesít magában. A csomagautomatás megoldás prognózisuk szerint hamarosan népszerűbb lesz a házhoz szállításnál is – lévén olcsóbb, egyszerűbb és környezettudatosabb kézbesítést tesz lehetővé.
Szerencsés véletlenek alapozták meg a Foxpost alapító csapatának kapcsolatát, amelyben minden szereplő valamilyen módon a csomagszállítás, a logisztika terén szerzett tapasztalatokat, mielőtt cégalapításba fogtak volna. „Az igazi kezdetek 1996-ra nyúlnak vissza, akkor találkoztam Domok Róberttel, aki később alapítója lett a Foxpostnak. Diákok voltunk, internet sem nagyon létezett még. Robi 2000-ben kiköltözött Észtországba. Ott aztán elvégzett egy MBA kurzust és sikeres vállalkozó lett. Meg is tanult egy fontos alapelvet, amit aztán sokáig mondogatott: egy nagy cég létrehozásához nem kell pénz, a tőke a legkevésbé fontos.
Három dolog szükséges: legyen egy jó ötlet, egy jó menedzsment és egy jó üzleti terv. Annyi szabad cash van a világban, ami keresi a befektetést, hogy egy jó ötlethez lehet találni tőkét
– mondta el Bengyel Ádám, a Foxpost Zrt. alapító tagja és vezérigazgatója a Portoliónak.
Arról, hogy mire számíthatunk ezen a piacon, az eredeti cikkben olvashat.
Kapcsolódó cikkeink
Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Foxpost csomagküldő szolgáltató élén
A Foxpost csomagküldő szolgáltató tavalyi értékesítése után távozik a vállalat…
Tovább olvasom >Üzembe helyezte 2000. csomagautomatáját a GLS Hungary
A GLS Hungary bejelentette, hogy üzembe helyezte a 2000. csomagautomatáját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >