Öt év után először vezet be új termékvariációkat az Oatly
A svéd zabtejgyártó Oatly öt év után először bővítette észak-amerikai italportfólióját az Unsweetened (édesítetlen) és a Super Basic OatMilk bevezetésével.
A vállalat közlése szerint mindkét terméket úgy fejlesztették, hogy azok különféle táplálkozási szempontoknak feleljenek meg. Az édesítetlen változat adagonként nulla gramm hozzáadott cukrot és 40 kalóriát tartalmaz, míg a Super Basic négy összetevőből áll, amelyek a víz, a zab, a tengeri só és a gyümölcsléipar újrahasznosított mellékterméke, a textúrázó és stabilizáló tulajdonságú citrushéjrost.
A termékeket a növényi alapú termékekben tisztább összetevőket igénylő fogyasztók inspirálták. A vállalat észak-amerikai elnöke, Mike Messersmith ugyanakkor közölte, hogy az Oatly 100%-ban kiáll valamennyi terméke valamennyi alapanyaga mellett, de azt is megérti, hogy ezek nem feltétlenül felelnek meg mindenkinek.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Zabtejjel készült krémlikőrt dob piacra a Baileys az USA-ban
A Baileys legújabb innovációja egy növényi alapú likőr zabtejjel. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >