Öt év után először vezet be új termékvariációkat az Oatly
A svéd zabtejgyártó Oatly öt év után először bővítette észak-amerikai italportfólióját az Unsweetened (édesítetlen) és a Super Basic OatMilk bevezetésével.
A vállalat közlése szerint mindkét terméket úgy fejlesztették, hogy azok különféle táplálkozási szempontoknak feleljenek meg. Az édesítetlen változat adagonként nulla gramm hozzáadott cukrot és 40 kalóriát tartalmaz, míg a Super Basic négy összetevőből áll, amelyek a víz, a zab, a tengeri só és a gyümölcsléipar újrahasznosított mellékterméke, a textúrázó és stabilizáló tulajdonságú citrushéjrost.
A termékeket a növényi alapú termékekben tisztább összetevőket igénylő fogyasztók inspirálták. A vállalat észak-amerikai elnöke, Mike Messersmith ugyanakkor közölte, hogy az Oatly 100%-ban kiáll valamennyi terméke valamennyi alapanyaga mellett, de azt is megérti, hogy ezek nem feltétlenül felelnek meg mindenkinek.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Új csomagolást és több hatóanyagot kapott a magyar sportital
Az Absolute Live termékcsalád a visszaváltós rendszer bevezetésével dizájnt is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >