Őszi nyereményeső védjegyes termékekkel
„Vonzó nyereményjátékokban vehetnek részt az ősz folyamán a Magyar Termék védjegyes termékek vásárlói” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. – „Hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu integrált felületet nyújt valamennyi promóció számára, a játékosoknak pedig felhasználóbarát részvételt kínál.”
Egymillió forint a fődíja a Magyar Termék hagyományos őszi országos nyereményjátékának, amely nyolc gyártó 240 védjegyes termékével, „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” címmel augusztusban startolt, és jövő év január 4-ig tart. Az aktivitás a SPAR-hálózat hirdetésével indult, amelyet még számos másik követ az év során, illetve erőteljes online kommunikáció is támogat.
Tailor made nyereményjátékok is futnak a magyar termékek népszerűsítésére. A PENNY szeptember 8-a és október 5-e között zajló kampányának érdekessége, hogy az üzleteiben kapható valamennyi védjegyes termék részt vesz benne. A gyártók in-out lehetőséggel csatlakozhatnak az újságban való megjelenéshez, továbbá kiemelt üzlettéri kommunikációban is szerepelhetnek.
A Magyar Termék fennállása óta először szervez a Tescóval közös nyereményjátékot, amely október 6-tól november 3-ig tart. Ennek során az üzletlánc egyedi kedvezményeket nyújt a résztvevőknek: a webshopban és az üzlettérben kedvező megjelenéseket, valamint a clubcardos vásárlóknak szóló felhívást.
Az ALDI saját márkás védjegyes akciója augusztusban sikeresen lezajlott. Ennek külön érdekessége, hogy erős CSR lába is volt: a 10 millió Fa Alapítványon keresztül 2 millió forintot juttatott fák telepítésére. //
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >