Őszi nyereményeső védjegyes termékekkel
„Vonzó nyereményjátékokban vehetnek részt az ősz folyamán a Magyar Termék védjegyes termékek vásárlói” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. – „Hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu integrált felületet nyújt valamennyi promóció számára, a játékosoknak pedig felhasználóbarát részvételt kínál.”
Egymillió forint a fődíja a Magyar Termék hagyományos őszi országos nyereményjátékának, amely nyolc gyártó 240 védjegyes termékével, „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” címmel augusztusban startolt, és jövő év január 4-ig tart. Az aktivitás a SPAR-hálózat hirdetésével indult, amelyet még számos másik követ az év során, illetve erőteljes online kommunikáció is támogat.
Tailor made nyereményjátékok is futnak a magyar termékek népszerűsítésére. A PENNY szeptember 8-a és október 5-e között zajló kampányának érdekessége, hogy az üzleteiben kapható valamennyi védjegyes termék részt vesz benne. A gyártók in-out lehetőséggel csatlakozhatnak az újságban való megjelenéshez, továbbá kiemelt üzlettéri kommunikációban is szerepelhetnek.
A Magyar Termék fennállása óta először szervez a Tescóval közös nyereményjátékot, amely október 6-tól november 3-ig tart. Ennek során az üzletlánc egyedi kedvezményeket nyújt a résztvevőknek: a webshopban és az üzlettérben kedvező megjelenéseket, valamint a clubcardos vásárlóknak szóló felhívást.
Az ALDI saját márkás védjegyes akciója augusztusban sikeresen lezajlott. Ennek külön érdekessége, hogy erős CSR lába is volt: a 10 millió Fa Alapítványon keresztül 2 millió forintot juttatott fák telepítésére. //
Kapcsolódó cikkeink
Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >