Őszi nyereményeső védjegyes termékekkel
„Vonzó nyereményjátékokban vehetnek részt az ősz folyamán a Magyar Termék védjegyes termékek vásárlói” – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. – „Hűségoldalunk, a www.magyaranyero.hu integrált felületet nyújt valamennyi promóció számára, a játékosoknak pedig felhasználóbarát részvételt kínál.”
Egymillió forint a fődíja a Magyar Termék hagyományos őszi országos nyereményjátékának, amely nyolc gyártó 240 védjegyes termékével, „Vásárolj magyar terméket, pörgess és nyerj!” címmel augusztusban startolt, és jövő év január 4-ig tart. Az aktivitás a SPAR-hálózat hirdetésével indult, amelyet még számos másik követ az év során, illetve erőteljes online kommunikáció is támogat.
Tailor made nyereményjátékok is futnak a magyar termékek népszerűsítésére. A PENNY szeptember 8-a és október 5-e között zajló kampányának érdekessége, hogy az üzleteiben kapható valamennyi védjegyes termék részt vesz benne. A gyártók in-out lehetőséggel csatlakozhatnak az újságban való megjelenéshez, továbbá kiemelt üzlettéri kommunikációban is szerepelhetnek.
A Magyar Termék fennállása óta először szervez a Tescóval közös nyereményjátékot, amely október 6-tól november 3-ig tart. Ennek során az üzletlánc egyedi kedvezményeket nyújt a résztvevőknek: a webshopban és az üzlettérben kedvező megjelenéseket, valamint a clubcardos vásárlóknak szóló felhívást.
Az ALDI saját márkás védjegyes akciója augusztusban sikeresen lezajlott. Ennek külön érdekessége, hogy erős CSR lába is volt: a 10 millió Fa Alapítványon keresztül 2 millió forintot juttatott fák telepítésére. //
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >