Őszi kampánnyal folytatódik a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom
A magyar áruk vásárlására ösztönző „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalom őszi televíziós reklámkampánnyal folytatódik – jelentette be Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése, a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. március végén indította el „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat, az akcióhoz több tucat cég csatlakozott. Az őszi kampányban 20 társaság hirdetése látható november elejétől hat héten át.
A kampányt bemutató sajtótájékoztatón Éder Tamás, az MCS Vágóhíd Zrt. igazgatósági tagja elmondta, azért csatlakoztak a reklámkampányhoz, hogy erősítsék a fogyasztók tudatosságát a hazai élelmiszeripari termékek iránt.
Éder Tamás hangsúlyozta, magyar termék vásárlásával a fogyasztó támogatja a munkavállalókat foglalkoztató gyártókat, a mögöttük álló beszállítókat, ezáltal családok megélhetését biztosítják.
Dobrovoczky István, az Alföldi Tej Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója elmondta, tapasztalatuk szerint a magyar fogyasztókban növekedett a hazai termékek iránti elkötelezettség. Társaságuk azzal is segíti a fogyasztói tudatosságot, hogy termékeiknél magyar márkákat vezetett be, illetve Vedd a hazait! csomagolású UHT-tejet hozott forgalomba.
Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója fontosnak nevezte, hogy a fogyasztók az építkezéseknél is részesítsék előnyben az árban is versenyképes hazai gyártók termékeit. Számításuk szerint jövőre az építőipar teljesítménye növekedni fog, de lendülete elmaradhat a korábbiaktól. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >Februárban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Nőtt a német kiskereskedelmi forgalom februárban havi szinten az elemzői…
Tovább olvasom >