Összevonnák az állami marketingcégeket
A Nemzetgazdasági Minisztérium az Agrármarketing Centrum, az ITD Hungary Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. összevonásának lehetőségét vizsgálja.
A három intézmény az agrárgazdaság, a gazdaságfejlesztés és az idegenforgalom területén azért jött létre, hogy szervezett módon segítsék a magyar áruk és szolgáltatások hatékony piacra jutását bel- és külföldön.
Az Agrármarketing Centrum feladata a közösségi marketing elemeinek alkalmazásával a magyar agrártermékek bel- és külpiaci értékesítésének támogatása, továbbá a magyar élelmiszergazdaságban a korszerű kereskedelmi módszerek elterjesztése.
A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökség, az ITD Hungary Zrt. alapvető feladata – a külföldi közvetlen tőkebefektetések előmozdítása mellett – a magyar vállalkozások külpiaci tevékenységének segítése.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. tevékenységének célja, hogy hozzájáruljon a magyar turisztikai kínálat piacra viteléhez, és így elősegítse az ország belföldi és nemzetközi turizmusból származó bevételek növelését – írja a Magyar Nemzet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >