Összevonnák az állami marketingcégeket
A Nemzetgazdasági Minisztérium az Agrármarketing Centrum, az ITD Hungary Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. összevonásának lehetőségét vizsgálja.
A három intézmény az agrárgazdaság, a gazdaságfejlesztés és az idegenforgalom területén azért jött létre, hogy szervezett módon segítsék a magyar áruk és szolgáltatások hatékony piacra jutását bel- és külföldön.
Az Agrármarketing Centrum feladata a közösségi marketing elemeinek alkalmazásával a magyar agrártermékek bel- és külpiaci értékesítésének támogatása, továbbá a magyar élelmiszergazdaságban a korszerű kereskedelmi módszerek elterjesztése.
A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökség, az ITD Hungary Zrt. alapvető feladata – a külföldi közvetlen tőkebefektetések előmozdítása mellett – a magyar vállalkozások külpiaci tevékenységének segítése.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. tevékenységének célja, hogy hozzájáruljon a magyar turisztikai kínálat piacra viteléhez, és így elősegítse az ország belföldi és nemzetközi turizmusból származó bevételek növelését – írja a Magyar Nemzet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >