Összevonnák az állami marketingcégeket
A Nemzetgazdasági Minisztérium az Agrármarketing Centrum, az ITD Hungary Zrt. és a Magyar Turizmus Zrt. összevonásának lehetőségét vizsgálja.
A három intézmény az agrárgazdaság, a gazdaságfejlesztés és az idegenforgalom területén azért jött létre, hogy szervezett módon segítsék a magyar áruk és szolgáltatások hatékony piacra jutását bel- és külföldön.
Az Agrármarketing Centrum feladata a közösségi marketing elemeinek alkalmazásával a magyar agrártermékek bel- és külpiaci értékesítésének támogatása, továbbá a magyar élelmiszergazdaságban a korszerű kereskedelmi módszerek elterjesztése.
A Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökség, az ITD Hungary Zrt. alapvető feladata – a külföldi közvetlen tőkebefektetések előmozdítása mellett – a magyar vállalkozások külpiaci tevékenységének segítése.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. tevékenységének célja, hogy hozzájáruljon a magyar turisztikai kínálat piacra viteléhez, és így elősegítse az ország belföldi és nemzetközi turizmusból származó bevételek növelését – írja a Magyar Nemzet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,2 százalékra lassult az éves infláció márciusban
A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
2025 májusától az engedélyeztetési, levegővédelmi, zajvédelmi, hulladékgazdálkodási bírságokat szabályozó, valamint…
Tovább olvasom >