Összeolvadt a Glatz és a Márker Distribution
Az osztrák Glatz GmbH, a Glatz Hungary Kft. tulajdonosa megvásárolta a Márker Distribution Kft.-t. A két cég összeolvadásával a Glatz Hungary Kft. portfóliója új márkákkal bővül. Az eddig forgalmazott Filippo Berio olívaolaj, Kronen kukoricacsíra-olaj, Finn Crisp, Krisprolls ropogós kenyérkék, Excelsior halkonzervek, Emco müzlik, valamint a Wick torokcukorkák és Witor’s pralinék – hogy csak néhányat említsünk a kedvelt márkákból – kiegészül többek között a Ritter Sport, Heidi csokoládék és Zentis marcipánok, valamint a Vifon és Tao Tao márkájú ázsiai ethnic food forgalmazásával.
A céget Dévényi Balázs és Jan Hanson ügyvezető igazgatók közösen vezetik a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >Magazin: Sikerek pehelysúlyban
Elsősorban a nagyobb kiszerelésű gabonapelyhek és a ropogós müzlik (granolák)…
Tovább olvasom >Magazin: Erős márkák, erős ízek
Külső tényezőktől függetlenül folyamatosan növekszik a mustárok, majonézek, ketchupok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >