Összeolvadt a Glatz és a Márker Distribution
Az osztrák Glatz GmbH, a Glatz Hungary Kft. tulajdonosa megvásárolta a Márker Distribution Kft.-t. A két cég összeolvadásával a Glatz Hungary Kft. portfóliója új márkákkal bővül. Az eddig forgalmazott Filippo Berio olívaolaj, Kronen kukoricacsíra-olaj, Finn Crisp, Krisprolls ropogós kenyérkék, Excelsior halkonzervek, Emco müzlik, valamint a Wick torokcukorkák és Witor’s pralinék – hogy csak néhányat említsünk a kedvelt márkákból – kiegészül többek között a Ritter Sport, Heidi csokoládék és Zentis marcipánok, valamint a Vifon és Tao Tao márkájú ázsiai ethnic food forgalmazásával.
A céget Dévényi Balázs és Jan Hanson ügyvezető igazgatók közösen vezetik a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >Magazin: Sikerek pehelysúlyban
Elsősorban a nagyobb kiszerelésű gabonapelyhek és a ropogós müzlik (granolák)…
Tovább olvasom >Magazin: Erős márkák, erős ízek
Külső tényezőktől függetlenül folyamatosan növekszik a mustárok, majonézek, ketchupok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >