Összeolvadt a Glatz és a Márker Distribution
Az osztrák Glatz GmbH, a Glatz Hungary Kft. tulajdonosa megvásárolta a Márker Distribution Kft.-t. A két cég összeolvadásával a Glatz Hungary Kft. portfóliója új márkákkal bővül. Az eddig forgalmazott Filippo Berio olívaolaj, Kronen kukoricacsíra-olaj, Finn Crisp, Krisprolls ropogós kenyérkék, Excelsior halkonzervek, Emco müzlik, valamint a Wick torokcukorkák és Witor’s pralinék – hogy csak néhányat említsünk a kedvelt márkákból – kiegészül többek között a Ritter Sport, Heidi csokoládék és Zentis marcipánok, valamint a Vifon és Tao Tao márkájú ázsiai ethnic food forgalmazásával.
A céget Dévényi Balázs és Jan Hanson ügyvezető igazgatók közösen vezetik a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >Magazin: Sikerek pehelysúlyban
Elsősorban a nagyobb kiszerelésű gabonapelyhek és a ropogós müzlik (granolák)…
Tovább olvasom >Magazin: Erős márkák, erős ízek
Külső tényezőktől függetlenül folyamatosan növekszik a mustárok, majonézek, ketchupok és…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >