Összeolvadással racionalizálja romániai tevékenységét a Carrefour
A Carrefour Románia azáltal egyszerűsíti üzleti struktúráját, hogy egyetlen egységbe von össze öt általa működtetett vállalatot.
Az egyesült vállalat a megnövekedett vásárlóerőnek köszönhetően jobb megállapodásokat köt majd a beszállítókkal, forgalmazókkal és partnerekkel – közölte a kereskedő.
A tevékenységek összevonása révén megszűnnek a redundanciák az olyan részlegeken, mint a marketing, a HR és a technológia, így az erőforrások a növekedésre és az új kezdeményezésekre összpontosíthatók. Az egyetlen egység pedig egységesebb márkaüzenetet és ésszerűbb marketingstratégiát tesz lehetővé – véli a vállalat. Az összeolvadás révén a több vállalat működtetésével járó adminisztratív költségek is megszűnnek.
Korábban a Carrefour hat különálló vállalaton keresztül működött Romániában. A részvényesek jóváhagyását követően a Carrefour Románia egyetlen struktúrába olvasztja az Artima, a Columbus Operational, a Carrefour Producție și Distribuție és a Militari Galerie Comercială vállalatokat. Ez az egyesült vállalat minden eszközt, kötelezettséget és alkalmazottat átad a Carrefour Romániának, mielőtt megszűnne.
Az üzlethálózat konszolidációja
Az összeolvadáson túlmenően a Carrefour úgy integrálja tevékenységét, hogy a Louis Delhaize-tól 2023 áprilisában megvásárolt nyolc Cora kényelmi üzletből négyet bezár. A Louis Delhaize-vel kötött megállapodás tíz Cora hipermarketet is magába foglalt, amelyek rebrandingje megkezdődött a Carrefour márka alatt.
Más hírek szerint a Carrefour két újabb hipermarketet nyitott Constanțában: az egyiket a City Park bevásárlóközpontban, a másikat pedig a Brătianu negyedben.
Romániában a Carrefour hálózata 398 üzletből – köztük 57 hipermarketből (beleértve a Corától átvetteket is), 190 szupermarketből és 151 kényelmi boltból – áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >