Összeolvadással racionalizálja romániai tevékenységét a Carrefour
A Carrefour Románia azáltal egyszerűsíti üzleti struktúráját, hogy egyetlen egységbe von össze öt általa működtetett vállalatot.
Az egyesült vállalat a megnövekedett vásárlóerőnek köszönhetően jobb megállapodásokat köt majd a beszállítókkal, forgalmazókkal és partnerekkel – közölte a kereskedő.
A tevékenységek összevonása révén megszűnnek a redundanciák az olyan részlegeken, mint a marketing, a HR és a technológia, így az erőforrások a növekedésre és az új kezdeményezésekre összpontosíthatók. Az egyetlen egység pedig egységesebb márkaüzenetet és ésszerűbb marketingstratégiát tesz lehetővé – véli a vállalat. Az összeolvadás révén a több vállalat működtetésével járó adminisztratív költségek is megszűnnek.
Korábban a Carrefour hat különálló vállalaton keresztül működött Romániában. A részvényesek jóváhagyását követően a Carrefour Románia egyetlen struktúrába olvasztja az Artima, a Columbus Operational, a Carrefour Producție și Distribuție és a Militari Galerie Comercială vállalatokat. Ez az egyesült vállalat minden eszközt, kötelezettséget és alkalmazottat átad a Carrefour Romániának, mielőtt megszűnne.
Az üzlethálózat konszolidációja
Az összeolvadáson túlmenően a Carrefour úgy integrálja tevékenységét, hogy a Louis Delhaize-tól 2023 áprilisában megvásárolt nyolc Cora kényelmi üzletből négyet bezár. A Louis Delhaize-vel kötött megállapodás tíz Cora hipermarketet is magába foglalt, amelyek rebrandingje megkezdődött a Carrefour márka alatt.
Más hírek szerint a Carrefour két újabb hipermarketet nyitott Constanțában: az egyiket a City Park bevásárlóközpontban, a másikat pedig a Brătianu negyedben.
Romániában a Carrefour hálózata 398 üzletből – köztük 57 hipermarketből (beleértve a Corától átvetteket is), 190 szupermarketből és 151 kényelmi boltból – áll.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >