Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai e-kereskedelmi óriás, az Amazon és a cseh online szupermarketcsoport, a Rohlik német leányvállalata, a Knuspr.
A „Knuspr on Amazon” nevű szolgáltatás keretében az Amazon Prime előfizetéssel rendelkezők az Amazon felületén adhatják le rendeléseiket már a mai naptól kezdődően egyelőre Berlinben. Az elkövetkező hónapokban a cél a szolgáltatás további német városokra, köztük Münchenre és a Rajna-Majna régióra történő kiterjesztése.
A Knuspr a napi élelmiszerektől a helyi gazdálkodók és kézművesek termékeiig több mint 15000 terméket kínál majd az Amazon platformján. A házhoz szállítás akár a megrendelés leadását követő három óra múlva megtörténik szabadon választható egyórás időintervallumokban, ami a gyorsaság és a választék szempontjából jelentős előny a vásárlóknak. A minimális rendelési összeg 39 euró, a házhoz szállítás pedig 79 eurós rendelési összeg fölött ingyenes.
Az Amazonnal kötött megállapodás illeszkedik az idén több mint 1 milliárd eurós bevételt elérni tervező Rohlik csoport ambiciózus növekedési stratégiájába. A cég az év első felében 42%-os növekedést könyvelhetett el.
Az együttműködés kihívást jelent a holland online szupermarket, a Picnic számára is, amely az Edeka szupermarketlánccal való partnerségére alapozza németországi piacra lépését.
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >