Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai e-kereskedelmi óriás, az Amazon és a cseh online szupermarketcsoport, a Rohlik német leányvállalata, a Knuspr.
A „Knuspr on Amazon” nevű szolgáltatás keretében az Amazon Prime előfizetéssel rendelkezők az Amazon felületén adhatják le rendeléseiket már a mai naptól kezdődően egyelőre Berlinben. Az elkövetkező hónapokban a cél a szolgáltatás további német városokra, köztük Münchenre és a Rajna-Majna régióra történő kiterjesztése.
A Knuspr a napi élelmiszerektől a helyi gazdálkodók és kézművesek termékeiig több mint 15000 terméket kínál majd az Amazon platformján. A házhoz szállítás akár a megrendelés leadását követő három óra múlva megtörténik szabadon választható egyórás időintervallumokban, ami a gyorsaság és a választék szempontjából jelentős előny a vásárlóknak. A minimális rendelési összeg 39 euró, a házhoz szállítás pedig 79 eurós rendelési összeg fölött ingyenes.
Az Amazonnal kötött megállapodás illeszkedik az idén több mint 1 milliárd eurós bevételt elérni tervező Rohlik csoport ambiciózus növekedési stratégiájába. A cég az év első felében 42%-os növekedést könyvelhetett el.
Az együttműködés kihívást jelent a holland online szupermarket, a Picnic számára is, amely az Edeka szupermarketlánccal való partnerségére alapozza németországi piacra lépését.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >