Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai e-kereskedelmi óriás, az Amazon és a cseh online szupermarketcsoport, a Rohlik német leányvállalata, a Knuspr.
A „Knuspr on Amazon” nevű szolgáltatás keretében az Amazon Prime előfizetéssel rendelkezők az Amazon felületén adhatják le rendeléseiket már a mai naptól kezdődően egyelőre Berlinben. Az elkövetkező hónapokban a cél a szolgáltatás további német városokra, köztük Münchenre és a Rajna-Majna régióra történő kiterjesztése.
A Knuspr a napi élelmiszerektől a helyi gazdálkodók és kézművesek termékeiig több mint 15000 terméket kínál majd az Amazon platformján. A házhoz szállítás akár a megrendelés leadását követő három óra múlva megtörténik szabadon választható egyórás időintervallumokban, ami a gyorsaság és a választék szempontjából jelentős előny a vásárlóknak. A minimális rendelési összeg 39 euró, a házhoz szállítás pedig 79 eurós rendelési összeg fölött ingyenes.
Az Amazonnal kötött megállapodás illeszkedik az idén több mint 1 milliárd eurós bevételt elérni tervező Rohlik csoport ambiciózus növekedési stratégiájába. A cég az év első felében 42%-os növekedést könyvelhetett el.
Az együttműködés kihívást jelent a holland online szupermarket, a Picnic számára is, amely az Edeka szupermarketlánccal való partnerségére alapozza németországi piacra lépését.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >