Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai e-kereskedelmi óriás, az Amazon és a cseh online szupermarketcsoport, a Rohlik német leányvállalata, a Knuspr.
A „Knuspr on Amazon” nevű szolgáltatás keretében az Amazon Prime előfizetéssel rendelkezők az Amazon felületén adhatják le rendeléseiket már a mai naptól kezdődően egyelőre Berlinben. Az elkövetkező hónapokban a cél a szolgáltatás további német városokra, köztük Münchenre és a Rajna-Majna régióra történő kiterjesztése.
A Knuspr a napi élelmiszerektől a helyi gazdálkodók és kézművesek termékeiig több mint 15000 terméket kínál majd az Amazon platformján. A házhoz szállítás akár a megrendelés leadását követő három óra múlva megtörténik szabadon választható egyórás időintervallumokban, ami a gyorsaság és a választék szempontjából jelentős előny a vásárlóknak. A minimális rendelési összeg 39 euró, a házhoz szállítás pedig 79 eurós rendelési összeg fölött ingyenes.
Az Amazonnal kötött megállapodás illeszkedik az idén több mint 1 milliárd eurós bevételt elérni tervező Rohlik csoport ambiciózus növekedési stratégiájába. A cég az év első felében 42%-os növekedést könyvelhetett el.
Az együttműködés kihívást jelent a holland online szupermarket, a Picnic számára is, amely az Edeka szupermarketlánccal való partnerségére alapozza németországi piacra lépését.
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >