Összefogott a Bábolna Bio és az Assist-Trend
Összefogott egymással a magyar piac két meghatározó higiéniai és kártevőirtó társasága, az Assist-Trend Kft. és a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. A megállapodásuk értelmében a cégeknek és közületi megrendelőknek teljes körű higiéniai megoldásokat nyújtó Assist-Trend ezentúl az ügyfeleinek a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. szolgáltatásait is kínálja. Az Assist-Trend hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével igyekszik minél jobban lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit higiéniai termékekkel és szolgáltatásokkal.
– Ma már túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra. Ennek érdekében az Assist-Trend a higiénia minden területén igyekszik megtalálni azt a nagy szaktudású partnert, amellyel összefogva kiemelkedő minőségben tudja minél szélesebb körben kiszolgálni a megrendelők igényeit. Ennek a folyamatnak fontos állomása a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft.-vel kötött megállapodás – mondta Bodrogai Ferenc a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője.
A Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. a legrégebbi múltra visszatekintő hazai kártevőirtó cég, amelynek fél évszázados tapasztalata garancia arra, hogy a szállodák, éttermek, irodák vagy ipari létesítmények kártevőmentesítését a legmagasabb szinten végzi el. Az Assist-Trend által közvetített szolgáltatások közé tartozik a rovarmentesítés (csótány, ágyi poloska, bolha, hangya, darázs), a rágcsálómentesítés (egér, patkány), a szemétledobó csövek és szellőző rendszerek tisztítása, valamint a madarak elleni védelem.
Ezeknek a munkálatoknak az elvégzése elengedhetetlenül szükséges a szállodák és éttermek mindennapi működésében, a folyamatos prevencióra akkor is szüksége van a szolgáltatóknak, ha egyébként éppen nincs ilyen problémájuk. A rovarok és a rágcsálók megjelenésére folyamatosan számítani lehet akár a luxusszállodákban vagy -éttermekben is, mert a kártevők megjelenése romboló hatású lehet egy-egy hotel vagy étterem megítélésében.
A szállodák és éttermek kártevőirtásában kiemelten fontos a gyorsaság, szakszerűség és diszkréció, hiszen itt a leggyakrabban a folyamatos működés közben kell elvégezni a feladatot. A Bábolna Bio felkészült szakemberei a létesítmények sajátosságait felmérve és figyelembe véve ezt képesek úgy megoldani, hogy a vendégek számára szinte észrevétlenek maradjanak, és a lehető legkevésbé zavarják a mindennapi tevékenységet – mondta Papp György, a Bábolna Bio Kártevőirtó Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója, aki szerint az Assist-Trend révén új ügyfelek is megismerhetik a cégük szolgáltatásainak hatékonyságát és megbízhatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >Mától nem kell áfát fizetni a sajátmárkás menstruációs termékek vásárlása után a Tescóban
2024. június 27-től a Tesco minden sajátmárkás női intim higiéniai…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >