Összefognak a műanyaggyártás ellen a nagy cégek
Több nemzetközi óriáscég, köztük a Coca Cola és a PepsiCo is összefogott, hogy legyőzzék a műanyagszennyezést, amelynek része a műanyaggyártás jelentős csökkentése.

Vajon nincs még késő?
A műanyaggyártás óriási bevételeket hoz az olajiparnak. A világ vezetői hamarosan találkoznak az ENSZ környezetvédelmi konferenciáján, hogy megkezdjék a tárgyalásokat a műanyaghulladék okozta krízis megoldásáról.
Egyelőre tisztázatlan, hogy vajon terveznek-e megállapodni a hulladékkezelésről és az újrahasznosításról, vagy komolyabb lépéseket tenni az új műanyaggyártásról, amelynek következménye valószínűleg az olajcégek komoly felháborodása lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >