Összefognak a műanyaggyártás ellen a nagy cégek
Több nemzetközi óriáscég, köztük a Coca Cola és a PepsiCo is összefogott, hogy legyőzzék a műanyagszennyezést, amelynek része a műanyaggyártás jelentős csökkentése.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/02/36956b9a-b16f-4f00-b8a3-c403c67e0ebaPollution-lake-plastic-water-waste-garbage-300x300.jpeg)
Vajon nincs még késő?
A műanyaggyártás óriási bevételeket hoz az olajiparnak. A világ vezetői hamarosan találkoznak az ENSZ környezetvédelmi konferenciáján, hogy megkezdjék a tárgyalásokat a műanyaghulladék okozta krízis megoldásáról.
Egyelőre tisztázatlan, hogy vajon terveznek-e megállapodni a hulladékkezelésről és az újrahasznosításról, vagy komolyabb lépéseket tenni az új műanyaggyártásról, amelynek következménye valószínűleg az olajcégek komoly felháborodása lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >