Összefognak a műanyaggyártás ellen a nagy cégek
Több nemzetközi óriáscég, köztük a Coca Cola és a PepsiCo is összefogott, hogy legyőzzék a műanyagszennyezést, amelynek része a műanyaggyártás jelentős csökkentése.

Vajon nincs még késő?
A műanyaggyártás óriási bevételeket hoz az olajiparnak. A világ vezetői hamarosan találkoznak az ENSZ környezetvédelmi konferenciáján, hogy megkezdjék a tárgyalásokat a műanyaghulladék okozta krízis megoldásáról.
Egyelőre tisztázatlan, hogy vajon terveznek-e megállapodni a hulladékkezelésről és az újrahasznosításról, vagy komolyabb lépéseket tenni az új műanyaggyártásról, amelynek következménye valószínűleg az olajcégek komoly felháborodása lesz.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >