Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
Bárhová megyünk a világban, a jól ismert zöld üveg, a piros csillag és a mosolygós „e” betű régi barátként kacsint ránk. Mindannyian tudjuk, hogy mire gondoljunk, ha azt halljuk, Heineken, de vajon mennyien vagyunk tisztában azzal, hogy mi van az üvegbe zárva?
Annak ellenére, hogy naponta 25 millió Heinekennel koccintunk világszerte, mégsem tudunk sok mindent a népszerű sörről. Éppen ezért a márka új, integrált kampányt indít el, amelynek középpontjában maga a Heineken és a kevésbé ismert története áll.
A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro, Oscar- és Golden Globe-díjas színész játssza a főszerepet. A filmben Benicioa márkára jellemző frappáns módon ironizál és hívja fel a figyelmet arra, hogy a Heineken az egyetlen sör, amelyet a fogyasztók 192 országban – mindenhol azonos minőségben – élvezhetnek.
„A fogyasztói visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy az emberek érdeklődnek a márkák háttere, története iránt. Ezért arra gondoltunk, hogy idei kampányunkban betekintést engedünk a kulisszák mögé.A Heineken143 éve indult el világhódító útjára, büszkék vagyunk arra, hogy ennyi év alatt egy innovatív világmárka lett, ugyanakkor meg tudta őrizni eredeti karakterét úgy, ahogy Gerard Heineken azt megálmodta” – mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.
A Magyarországon reklámokkal induló kampány az ősz folyamán kiegészül ATL és BTL elemekkel.
A márka új reklámmal jelenik meg az UEFA – bajnokok ligája kapcsán is, amelyben José Mourinho, a Manchester United sztármenedzsere mond lelkesítő beszédet a futballt és a Heinekent szeretőknek. A hazánkban egyelőre csak a YouTube-on látható, Guy Ritchie rendezte kisfilm itt tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkeink
Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >