Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
Bárhová megyünk a világban, a jól ismert zöld üveg, a piros csillag és a mosolygós „e” betű régi barátként kacsint ránk. Mindannyian tudjuk, hogy mire gondoljunk, ha azt halljuk, Heineken, de vajon mennyien vagyunk tisztában azzal, hogy mi van az üvegbe zárva?
Annak ellenére, hogy naponta 25 millió Heinekennel koccintunk világszerte, mégsem tudunk sok mindent a népszerű sörről. Éppen ezért a márka új, integrált kampányt indít el, amelynek középpontjában maga a Heineken és a kevésbé ismert története áll.
A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro, Oscar- és Golden Globe-díjas színész játssza a főszerepet. A filmben Benicioa márkára jellemző frappáns módon ironizál és hívja fel a figyelmet arra, hogy a Heineken az egyetlen sör, amelyet a fogyasztók 192 országban – mindenhol azonos minőségben – élvezhetnek.
„A fogyasztói visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy az emberek érdeklődnek a márkák háttere, története iránt. Ezért arra gondoltunk, hogy idei kampányunkban betekintést engedünk a kulisszák mögé.A Heineken143 éve indult el világhódító útjára, büszkék vagyunk arra, hogy ennyi év alatt egy innovatív világmárka lett, ugyanakkor meg tudta őrizni eredeti karakterét úgy, ahogy Gerard Heineken azt megálmodta” – mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.
A Magyarországon reklámokkal induló kampány az ősz folyamán kiegészül ATL és BTL elemekkel.
A márka új reklámmal jelenik meg az UEFA – bajnokok ligája kapcsán is, amelyben José Mourinho, a Manchester United sztármenedzsere mond lelkesítő beszédet a futballt és a Heinekent szeretőknek. A hazánkban egyelőre csak a YouTube-on látható, Guy Ritchie rendezte kisfilm itt tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a sörfőzésben: rizstől a gombáig – a jövő fenntartható sörkülönlegességei
A sörfőzés és sörfogyasztás az emberiség egyik legősibb szokása: időszámításunk…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >