ÖRT ajánlások az MMSZ Zöld tagozat tagjainak

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2022. 01. 27. 18:00

A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata megtartotta idei első online találkozóját, mintegy 22 tagvállalat részvétele mellett. Az érdeklődés ez alkalommal Fazekas Ildikó, az Önszabályzó Reklám Testület (ÖRT) igazgatója előadásának szólt, amelyben az etikus zöld marketingkommunikáció aktuális szabályozása, és a hozzá kapcsolódó jó és rossz példák, valamint ajánlások kerültek fókuszba.

Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója

A tavalyi alakuló ülés nyomán a szervezet céljai változatlanok: a tagvállaltok zöld kommunikációjának támogatása, a különböző érintett területeken történő szemléletformálás, ajánlások kialakítása, edukáció és a fellelhető tudás megosztása.

A tagság a „zöld gondolkodás” köré szerveződik, ideális platform a gazdaság szinte bármely szegmense számára.

A közösség 2022-es évre tervezett projektjeihez megalakultak a megfelelő munkacsoportok, így az aktivitások elkezdődtek, amelyek eredményei a Trade magazin híreiben is nyomon követhetők lesznek.

Amennyiben az Ön vagy vállalata számára is érdekesek és fontosak lehetnek az aktuális zöld kommunikációs ismeretek, örömmel vesszük érdeklődését az [email protected] címen.

Kapcsolódó cikkeink