ÖRT ajánlások az MMSZ Zöld tagozat tagjainak
A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata megtartotta idei első online találkozóját, mintegy 22 tagvállalat részvétele mellett. Az érdeklődés ez alkalommal Fazekas Ildikó, az Önszabályzó Reklám Testület (ÖRT) igazgatója előadásának szólt, amelyben az etikus zöld marketingkommunikáció aktuális szabályozása, és a hozzá kapcsolódó jó és rossz példák, valamint ajánlások kerültek fókuszba.
A tavalyi alakuló ülés nyomán a szervezet céljai változatlanok: a tagvállaltok zöld kommunikációjának támogatása, a különböző érintett területeken történő szemléletformálás, ajánlások kialakítása, edukáció és a fellelhető tudás megosztása.
A tagság a „zöld gondolkodás” köré szerveződik, ideális platform a gazdaság szinte bármely szegmense számára.
A közösség 2022-es évre tervezett projektjeihez megalakultak a megfelelő munkacsoportok, így az aktivitások elkezdődtek, amelyek eredményei a Trade magazin híreiben is nyomon követhetők lesznek.
Amennyiben az Ön vagy vállalata számára is érdekesek és fontosak lehetnek az aktuális zöld kommunikációs ismeretek, örömmel vesszük érdeklődését az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Marketing Szövetség: életműdíj Dr. Megyer Örsnek
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer…
Tovább olvasom >Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >