ÖRT ajánlások az MMSZ Zöld tagozat tagjainak
A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata megtartotta idei első online találkozóját, mintegy 22 tagvállalat részvétele mellett. Az érdeklődés ez alkalommal Fazekas Ildikó, az Önszabályzó Reklám Testület (ÖRT) igazgatója előadásának szólt, amelyben az etikus zöld marketingkommunikáció aktuális szabályozása, és a hozzá kapcsolódó jó és rossz példák, valamint ajánlások kerültek fókuszba.

Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója
A tavalyi alakuló ülés nyomán a szervezet céljai változatlanok: a tagvállaltok zöld kommunikációjának támogatása, a különböző érintett területeken történő szemléletformálás, ajánlások kialakítása, edukáció és a fellelhető tudás megosztása.
A tagság a „zöld gondolkodás” köré szerveződik, ideális platform a gazdaság szinte bármely szegmense számára.
A közösség 2022-es évre tervezett projektjeihez megalakultak a megfelelő munkacsoportok, így az aktivitások elkezdődtek, amelyek eredményei a Trade magazin híreiben is nyomon követhetők lesznek.
Amennyiben az Ön vagy vállalata számára is érdekesek és fontosak lehetnek az aktuális zöld kommunikációs ismeretek, örömmel vesszük érdeklődését az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >