ÖRT ajánlások az MMSZ Zöld tagozat tagjainak
A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata megtartotta idei első online találkozóját, mintegy 22 tagvállalat részvétele mellett. Az érdeklődés ez alkalommal Fazekas Ildikó, az Önszabályzó Reklám Testület (ÖRT) igazgatója előadásának szólt, amelyben az etikus zöld marketingkommunikáció aktuális szabályozása, és a hozzá kapcsolódó jó és rossz példák, valamint ajánlások kerültek fókuszba.
A tavalyi alakuló ülés nyomán a szervezet céljai változatlanok: a tagvállaltok zöld kommunikációjának támogatása, a különböző érintett területeken történő szemléletformálás, ajánlások kialakítása, edukáció és a fellelhető tudás megosztása.
A tagság a „zöld gondolkodás” köré szerveződik, ideális platform a gazdaság szinte bármely szegmense számára.
A közösség 2022-es évre tervezett projektjeihez megalakultak a megfelelő munkacsoportok, így az aktivitások elkezdődtek, amelyek eredményei a Trade magazin híreiben is nyomon követhetők lesznek.
Amennyiben az Ön vagy vállalata számára is érdekesek és fontosak lehetnek az aktuális zöld kommunikációs ismeretek, örömmel vesszük érdeklődését az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >Magyar Marketing Szövetség: életműdíj Dr. Megyer Örsnek
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer…
Tovább olvasom >Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >