ÖRT ajánlások az MMSZ Zöld tagozat tagjainak
A Magyar Marketing Szövetség Zöld tagozata megtartotta idei első online találkozóját, mintegy 22 tagvállalat részvétele mellett. Az érdeklődés ez alkalommal Fazekas Ildikó, az Önszabályzó Reklám Testület (ÖRT) igazgatója előadásának szólt, amelyben az etikus zöld marketingkommunikáció aktuális szabályozása, és a hozzá kapcsolódó jó és rossz példák, valamint ajánlások kerültek fókuszba.

Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója
A tavalyi alakuló ülés nyomán a szervezet céljai változatlanok: a tagvállaltok zöld kommunikációjának támogatása, a különböző érintett területeken történő szemléletformálás, ajánlások kialakítása, edukáció és a fellelhető tudás megosztása.
A tagság a „zöld gondolkodás” köré szerveződik, ideális platform a gazdaság szinte bármely szegmense számára.
A közösség 2022-es évre tervezett projektjeihez megalakultak a megfelelő munkacsoportok, így az aktivitások elkezdődtek, amelyek eredményei a Trade magazin híreiben is nyomon követhetők lesznek.
Amennyiben az Ön vagy vállalata számára is érdekesek és fontosak lehetnek az aktuális zöld kommunikációs ismeretek, örömmel vesszük érdeklődését az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >