Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a Munch meglepetéscsomagjai, amelyek révén már több mint 70 ezer csomag élelmiszert mentettek meg a kidobástól. Ez az eredmény közel kétszerese a korábbi egy éves együttműködés során elért mennyiségnek. A vásárlók legalább 50%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá az élelmiszer-csomagokhoz, amelyek zöldséget, gyümölcsöt és vegyes élelmiszereket tartalmaznak.
A kezdeményezés célja, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást és lehetővé tegye a vásárlók számára, hogy kedvező áron jussanak minőségi élelmiszerekhez. A PENNY Magyarország és a Munch közötti együttműködés az idei év elején lépett új szintre, amikor az élelmiszerlánc összes magyarországi üzlete csatlakozott a platformhoz. Eddig a vásárlók összesen 105 millió forint értékű élelmiszert mentettek meg a kidobástól.
Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője elmondta, hogy az élelmiszermentő szolgáltatás iránti érdeklődés nem csökkent, különösen Pest, Komárom-Esztergom és Baranya vármegyékben tapasztalható nagy lelkesedés. A Munch társalapítója, Perepelica Kirill szerint nemzetközi szinten is jelentős a projekt hatása, hiszen közel hárommillió élelmiszer csomagot mentettek már meg a kezdeményezés segítségével, amelyhez a PENNY együttműködése kiemelten hozzájárult mind Magyarországon, mind Csehországban.
A Munch meglepetéscsomagok a Munch alkalmazáson keresztül vásárolhatók meg, és a kiválasztott PENNY üzletben, előre meghatározott időpontban vehetők át. A csomagok rövid lejárati idejű, vagy nem szabványos formájú, de még fogyasztásra teljesen alkalmas termékeket tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >