Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a Munch meglepetéscsomagjai, amelyek révén már több mint 70 ezer csomag élelmiszert mentettek meg a kidobástól. Ez az eredmény közel kétszerese a korábbi egy éves együttműködés során elért mennyiségnek. A vásárlók legalább 50%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá az élelmiszer-csomagokhoz, amelyek zöldséget, gyümölcsöt és vegyes élelmiszereket tartalmaznak.
A kezdeményezés célja, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást és lehetővé tegye a vásárlók számára, hogy kedvező áron jussanak minőségi élelmiszerekhez. A PENNY Magyarország és a Munch közötti együttműködés az idei év elején lépett új szintre, amikor az élelmiszerlánc összes magyarországi üzlete csatlakozott a platformhoz. Eddig a vásárlók összesen 105 millió forint értékű élelmiszert mentettek meg a kidobástól.
Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője elmondta, hogy az élelmiszermentő szolgáltatás iránti érdeklődés nem csökkent, különösen Pest, Komárom-Esztergom és Baranya vármegyékben tapasztalható nagy lelkesedés. A Munch társalapítója, Perepelica Kirill szerint nemzetközi szinten is jelentős a projekt hatása, hiszen közel hárommillió élelmiszer csomagot mentettek már meg a kezdeményezés segítségével, amelyhez a PENNY együttműködése kiemelten hozzájárult mind Magyarországon, mind Csehországban.
A Munch meglepetéscsomagok a Munch alkalmazáson keresztül vásárolhatók meg, és a kiválasztott PENNY üzletben, előre meghatározott időpontban vehetők át. A csomagok rövid lejárati idejű, vagy nem szabványos formájú, de még fogyasztásra teljesen alkalmas termékeket tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >