Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a Munch meglepetéscsomagjai, amelyek révén már több mint 70 ezer csomag élelmiszert mentettek meg a kidobástól. Ez az eredmény közel kétszerese a korábbi egy éves együttműködés során elért mennyiségnek. A vásárlók legalább 50%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá az élelmiszer-csomagokhoz, amelyek zöldséget, gyümölcsöt és vegyes élelmiszereket tartalmaznak.
A kezdeményezés célja, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást és lehetővé tegye a vásárlók számára, hogy kedvező áron jussanak minőségi élelmiszerekhez. A PENNY Magyarország és a Munch közötti együttműködés az idei év elején lépett új szintre, amikor az élelmiszerlánc összes magyarországi üzlete csatlakozott a platformhoz. Eddig a vásárlók összesen 105 millió forint értékű élelmiszert mentettek meg a kidobástól.
Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője elmondta, hogy az élelmiszermentő szolgáltatás iránti érdeklődés nem csökkent, különösen Pest, Komárom-Esztergom és Baranya vármegyékben tapasztalható nagy lelkesedés. A Munch társalapítója, Perepelica Kirill szerint nemzetközi szinten is jelentős a projekt hatása, hiszen közel hárommillió élelmiszer csomagot mentettek már meg a kezdeményezés segítségével, amelyhez a PENNY együttműködése kiemelten hozzájárult mind Magyarországon, mind Csehországban.
A Munch meglepetéscsomagok a Munch alkalmazáson keresztül vásárolhatók meg, és a kiválasztott PENNY üzletben, előre meghatározott időpontban vehetők át. A csomagok rövid lejárati idejű, vagy nem szabványos formájú, de még fogyasztásra teljesen alkalmas termékeket tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >