Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a Munch meglepetéscsomagjai, amelyek révén már több mint 70 ezer csomag élelmiszert mentettek meg a kidobástól. Ez az eredmény közel kétszerese a korábbi egy éves együttműködés során elért mennyiségnek. A vásárlók legalább 50%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá az élelmiszer-csomagokhoz, amelyek zöldséget, gyümölcsöt és vegyes élelmiszereket tartalmaznak.
A kezdeményezés célja, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást és lehetővé tegye a vásárlók számára, hogy kedvező áron jussanak minőségi élelmiszerekhez. A PENNY Magyarország és a Munch közötti együttműködés az idei év elején lépett új szintre, amikor az élelmiszerlánc összes magyarországi üzlete csatlakozott a platformhoz. Eddig a vásárlók összesen 105 millió forint értékű élelmiszert mentettek meg a kidobástól.
Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője elmondta, hogy az élelmiszermentő szolgáltatás iránti érdeklődés nem csökkent, különösen Pest, Komárom-Esztergom és Baranya vármegyékben tapasztalható nagy lelkesedés. A Munch társalapítója, Perepelica Kirill szerint nemzetközi szinten is jelentős a projekt hatása, hiszen közel hárommillió élelmiszer csomagot mentettek már meg a kezdeményezés segítségével, amelyhez a PENNY együttműködése kiemelten hozzájárult mind Magyarországon, mind Csehországban.
A Munch meglepetéscsomagok a Munch alkalmazáson keresztül vásárolhatók meg, és a kiválasztott PENNY üzletben, előre meghatározott időpontban vehetők át. A csomagok rövid lejárati idejű, vagy nem szabványos formájú, de még fogyasztásra teljesen alkalmas termékeket tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >