Országos lefedettségűvé a Rafinanz marketing logisztikai divíziója

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 01. 10:38

A Rafinanz logisztikai divíziója több, mint 50 százalékkal növelte marketing anyag- és készáru raktárkapacitását. A raktárhálózat az új területek bevonásával országos lefedettségűvé vált.

2010-ben a Rafinanz új raktárterületeket nyitott Győrben, Veszprémben és Gyöngyösön, így mára ­- 11 regionális raktárával – országos kiszolgálást nyújt partnereinek marketing anyagok és készáru kiszolgálásban.

Regionális raktárainak összterülete 1060 m2-ről (2009) 1790 m2-re (2010) bővült, míg a dunakeszi központi raktár 1900 m2-ről (2009) 2760 m2-re. A bővülést a Procter & Gamble és a Sió Eckes valamint több kisebb megbízás tette indokolttá. A korábban jellemzően marketing anyagok raktározására specializálódott cég megbízásai közt jelentőssé vált 2010-ben a készáru raktározás igénye. A divízió 2009-hez képest minden mutatóban növekedést hozott a tavalyi évben: árbevétele és a raktárakban tárolt anyagok mennyisége egyaránt 50 százalékkal növekedett, míg munkatársainak létszáma 28-ról 38-ra bővült.

Az országos raktárhálózat erősíti a Rafinanz más divízóinak és stratégiai partnereinek munkáját is. Kiemelkedő szerep jut a logisztikának a BTL kampányok lebonyolítása során a promóciós anyagok gyors és költséghatékony kiszolgálásában, csakúgy, mint a sales és a van sales divíziók mindennapos munkájában. A marketinganyagok tárolásában a divízió legnagyobb ügyfelei az Imperial, Kraft, Group Seb, Coty és a Bunge. A folyamatosan erősödő készáru-raktározási üzletágban a Procter & Gamble, a Sió Eckes, a Mars, a Haribo, a Podravka, és az Aranyfácán termékeit szolgálja ki raktáraival Rafinanz Logisztika.

Kapcsolódó cikkeink