Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 04. 22. 11:41

A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására. Az éves kampány célja, hogy hiteles és egyszerű üzeneteken keresztül érzelmi kötődést alakítson ki a fogyasztók és a trappista sajt között.

A kampány központi vizuális eleme a most bemutatott Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik. A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.

Az intenzív kampány július végéig tart, és többcsatornás kommunikációval szólítja meg a fogyasztókat:

  • országos bannerhirdetésekkel,
  • televíziós reklámkampánnyal,
  • a trappista gyártását bemutató edukációs kisfilmmel,
  • influencer együttműködésekkel,
  • valamint ismeretterjesztő, oktató jellegű közösségi média posztokkal hirdeti a sajtfogyasztás fontosságát.

A kampány központi platformja a www.sajtsziv.hu weboldal, amely minden kommunikációs csatornán megjelenik, és közvetlen kapcsolatot teremt a fogyasztók és a kampány fő üzenetei között. A honlap kiemelt figyelmet fordít a forgalomban lévő Sajtszív védjeggyel ellátott tejtermékek bemutatására.

A Terméktanács bízik benne, hogy a kampány erősíti a hazai trappista sajt presztízsét, és újraértelmezi annak helyét a magyar háztartásokban.

Kapcsolódó cikkeink