Országos kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség iskolásoknak
Országos kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség alsó tagozatos iskolásoknak, melynek középpontjában Kajla, a kíváncsi vizslakölyök áll, aki bejárná egész Magyarországot.
Németh Anna, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és értékesítési vezérigazgató-helyettese az M1 aktuális csatorna vasárnap délutáni műsorában elmondta: minden megyében és Budapesten is kerestek olyan nevezetességeket, amelyek könnyen megközelíthetőek és a gyermekek számára is érdekesek.
Hozzátette: júliusban a MÁV segítségével azok az alsó tagozatos diákok, akiknek Kajla-útlevelük van, a diákigazolványt és az útlevelet felmutatva ingyenesen utazhatnak az országon belül vasúton, és az őket kísérők is kedvezményeket kapnak.
A meglátogatott helyeken a gyerekek Kajla-útlevelükbe pecséteket gyűjthetnek, és applikáció is tartozik a kezdeményezéshez, melyet úgy fejlesztettek ki, hogy a diákoknak – elsődlegesen 6-10 éves gyermekeknek – szól, és a szülőnek kell regisztrálnia.
Princzinger Péter a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke a műsorban közölte: már több mint száz turisztikai szolgáltató regisztrált a kezdeményezés internetes felületén, hogy a látványosságok közvetlen közelében valamilyen ingyenes szolgáltatással vagy kedvezménnyel várják a Kajla-útlevéllel érkező családokat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >