Országos hulladékgyűjtési kampányt indít a Tesco
A Tesco-Global Áruházak Zrt. kiemelt figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtésre, ezért az áruházlánc idén újra kampányt indít PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére.
A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtési folyamatokra, ezért az áruházlánc idén újra kampányt indít a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. Június 11. és augusztus 29. között országszerte 104 hipermarketben nagyszabású nyereményakció motiválja a Tesco vásárlóit a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére.
Az a vásárló, aki visszavisz a Tesco áruházakba 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt, egy Tesco PET (kék) vagy egy Tesco ALU (zöld) gyűjtőzsákot kap ajándékba az üvegvisszaváltóban vagy a vevőszolgálati pultnál. A strapabíró gyűjtőzsákok elhasználódás esetén mindenkor díjmentesen újra cserélhetők lesznek a Tesco hipermarketekben.
2010. június 11. – augusztus 29. között egy matricát kapnak azok a vásárlók, akik a palackgyűjtő zsákban visszahoznak 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt. A vásárlóknak a matricákat egy gyűjtőfüzetbe kell beragasztaniuk, ami az üvegvisszaváltó helyiségekben és a vevőszolgálati pultoknál szerezhető be, vagy letölthető a www.zoldtesco.hu weboldalról.
Azok a vásárlók, akik összegyűjtenek 5 db matricát, egy palack szénsavas ásványvizet kapnak ajándékba a Tescótól. A garantált ajándékokat az üvegvisszaváltóban és a vevőszolgálati pultnál lehet átvenni a betelt kuponfüzeten lévő vonalkód ellenében. A kitöltött és 2010. szeptember 5-ig visszaküldött kuponfüzetek sorsoláson vesznek részt, ahol 5 x 150 ezer forintos vásárlási utalvány kerül kisorsolásra.
Abban a 49 Tesco hipermarketben, ahol működik a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtési rendszere, a promóció ideje alatt is megkapják a vásárlók a leadott hulladékért járó ellenértéket. Az üvegvisszaváltó ablaknál kapott blokk azonnal levásárolható az áruházban, vagy készpénzre váltható a vevőszolgálati pultnál.
A PET-palack- és alumíniumdoboz-visszagyűjtési akció együttműködő partnere az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft., akik a nyár folyamán a Tescóval közösen öt vidéki városban – Szegeden, Kecskeméten, Kaposváron, Debrecenben és Budaörsön – roadshow-val is segítik a környezetvédelmi szemléletformáló üzenetek terjesztését.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 22 000 munkavállalójának körében is szeretné népszerűsíteni a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtését, ezért minden régióban versenyt hirdet az áruházak között. Az egy főre vetítve legtöbb hulladékot összegyűjtő áruház dolgozói partit nyer.
„Meggyőződésünk, hogy a PET-palackok és alumíniumdobozok visszaváltásának ösztönzése révén jelentősen csökkenthető a környezetterhelés. Szeretnénk felhívni a vásárlóink és a munkavállalóink figyelmét is a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára. A tavalyi évben mintegy 13 millió PET-palackot és 44 millió alumíniumdobozt gyűjtöttünk vissza áruházainkban. Ezzel az akcióval szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy idén még több újrahasznosítható hulladékot hozzanak vissza vásárlóink”, mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >