Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva, hogy vásárlói a világjárvány elmúltával is hajlandók lesznek többet fizetni minőségi italuk házhoz szállításáért.
A kávéfogyasztók Észak-Kaliforniában, Texasban, Georgiában, Floridában és néhány más piacon mostantól a DoorDash-en keresztül kiszállítva isélvezhetik kedvenc kávéjukat, forró italukat. A kávézólánc a DoorDash-t Atlantában, Houstonban és a kaliforniai Sacramentóban tesztelte, majd tavaly Seattle, Portland, Oregon és New York City következett.
A Starbucks házhoz szállítási szolgáltatása 2020 óta országszerte elérhető az Uber Eats segítségével. A lánc most az elkövetkező hetekben a DoorDash területeit bővíti, és várhatóan márciusra mind az 50 államban jelen lesz – közölte a vállalat.
Míg az infláció és a menüárak emelkedésével egyes pénzszűkében lévő fogyasztók felhagytak a kiszállításra rendeléssel, a Starbucks szerint vásárlói körében, akik jellemzően tehetősebbek, és a magasabb árak ellenére is vásárolják a trendi, személyre szabott italokat, nőtt az igény e szolgáltatásra.
A kávézólánc házhoz szállítási szolgáltatása az Egyesült Államokban éves szinten 20%-kal bővült, és az vásárlók körülbelül kétszer annyit költenek a kiszállításos, mint az üzletben történő rendelésekre – mondta Brady Brewer marketingvezető a vállalat szeptemberi befektetői napján. „A kiszállítás jelentős növekedési lehetőséget jelent számunkra, amely várhatóan megduplázza a bevételeket a következő néhány évben” – mondta a szakember egy leirat szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >