Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva, hogy vásárlói a világjárvány elmúltával is hajlandók lesznek többet fizetni minőségi italuk házhoz szállításáért.
A kávéfogyasztók Észak-Kaliforniában, Texasban, Georgiában, Floridában és néhány más piacon mostantól a DoorDash-en keresztül kiszállítva isélvezhetik kedvenc kávéjukat, forró italukat. A kávézólánc a DoorDash-t Atlantában, Houstonban és a kaliforniai Sacramentóban tesztelte, majd tavaly Seattle, Portland, Oregon és New York City következett.
A Starbucks házhoz szállítási szolgáltatása 2020 óta országszerte elérhető az Uber Eats segítségével. A lánc most az elkövetkező hetekben a DoorDash területeit bővíti, és várhatóan márciusra mind az 50 államban jelen lesz – közölte a vállalat.
Míg az infláció és a menüárak emelkedésével egyes pénzszűkében lévő fogyasztók felhagytak a kiszállításra rendeléssel, a Starbucks szerint vásárlói körében, akik jellemzően tehetősebbek, és a magasabb árak ellenére is vásárolják a trendi, személyre szabott italokat, nőtt az igény e szolgáltatásra.
A kávézólánc házhoz szállítási szolgáltatása az Egyesült Államokban éves szinten 20%-kal bővült, és az vásárlók körülbelül kétszer annyit költenek a kiszállításos, mint az üzletben történő rendelésekre – mondta Brady Brewer marketingvezető a vállalat szeptemberi befektetői napján. „A kiszállítás jelentős növekedési lehetőséget jelent számunkra, amely várhatóan megduplázza a bevételeket a következő néhány évben” – mondta a szakember egy leirat szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >