Országos bevásárló-appot terveznek indítani a brazil szupermarketek
A brazil szupermarketek szövetsége, az ABRAS 2023 második felében országos bevásárló appot tervez indítani.
Az ország legfőbb üzletláncait képviselő szövetség már létre is hozott egy új vállalatot, amely a fogyasztók és az üzletek közötti kommunikációt segíti.
Az alkalmazásnak egyelőre neve sincs – tudósít a Folha de Sao Paulo.
Az ABRAS szerint Brazíliában megtalálható 27 szupermarketlánchoz tartozó mintegy 94000 üzlet értékesíthet a platformon, amely házhoz szállítási szolgáltatást is kínál majd.
A kezdeményezés célja, hogy a szektor kisebb szereplőinek is hozzáférést biztosítson a digitális eszközökhöz annak érdekében, hogy azok a digitális világban is versenybe szállhassanak – írja a lap.
Ugyanakkor a már saját e-kereskedelmi rendszereket működtető nagy láncok is csatlakozhatnak a piactérhez.
Az ABRAS stratégiai partnere a projektben a Solution Squad, amely már a bevezetés ütemezésén dolgozik.
Az új csatorna a big data használata révén lehetőséget nyújt a láncoknak a költségek csökkentésére és a készletek lefogyásának elkerülésére csakúgy, mint az árak mérséklésére. A cél magas szintű szolgáltatás – például üzletek és disztribúciós központok körül geokerítések beállítása – nyújtása annak érdekében, hogy a vásárlók az általuk kedvelt kiskereskedőt vagy üzletet választhassák.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >Brazília kávéexportja rekordszintre emelkedett
Brazília kávéexportja új mérföldköveket ért el az utóbbi hónapokban, amint…
Tovább olvasom >Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >