Országos bevásárló-appot terveznek indítani a brazil szupermarketek
A brazil szupermarketek szövetsége, az ABRAS 2023 második felében országos bevásárló appot tervez indítani.
Az ország legfőbb üzletláncait képviselő szövetség már létre is hozott egy új vállalatot, amely a fogyasztók és az üzletek közötti kommunikációt segíti.
Az alkalmazásnak egyelőre neve sincs – tudósít a Folha de Sao Paulo.
Az ABRAS szerint Brazíliában megtalálható 27 szupermarketlánchoz tartozó mintegy 94000 üzlet értékesíthet a platformon, amely házhoz szállítási szolgáltatást is kínál majd.
A kezdeményezés célja, hogy a szektor kisebb szereplőinek is hozzáférést biztosítson a digitális eszközökhöz annak érdekében, hogy azok a digitális világban is versenybe szállhassanak – írja a lap.
Ugyanakkor a már saját e-kereskedelmi rendszereket működtető nagy láncok is csatlakozhatnak a piactérhez.
Az ABRAS stratégiai partnere a projektben a Solution Squad, amely már a bevezetés ütemezésén dolgozik.
Az új csatorna a big data használata révén lehetőséget nyújt a láncoknak a költségek csökkentésére és a készletek lefogyásának elkerülésére csakúgy, mint az árak mérséklésére. A cél magas szintű szolgáltatás – például üzletek és disztribúciós központok körül geokerítések beállítása – nyújtása annak érdekében, hogy a vásárlók az általuk kedvelt kiskereskedőt vagy üzletet választhassák.
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Berobbant a brazil húsexport: ötszörösére nőtt a marhahús-kivitel az USA-ba
Jelentős növekedést mutat Brazília húsipari exportja 2025 első hónapjaiban: mind…
Tovább olvasom >1 milliárd eurót ruház be idén a Coca-Cola Brazíliában
2025-ben 7 milliárd brazil reált (kb. 1 milliárd eurót) –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >