Oroszlán Szonja lett az Apenta VitaMixx arca
A színházi és filmes szerepei okán egyaránt elismert és népszerű színésznő, Oroszlán Szonja lett az Apenta Vitamixx arca. A terméket forgalmazó Maspex Olympos Kft. választása azért esett a csinos és sportos művésznőre, mert a cég egy olyan ismert, ugyanakkor mégis közvetlen személyiséggel szerette volna népszerűsíteni az ízesített ásványvíz-családot, aki a magánéletben is kiegyensúlyozott, egészségtudatos és aktívéletet él.
Mivel a B6, B12 és C vitaminban gazdag, természetes ásványvíz alapú Apenta Vitamixx sem csak egy egyszerű ízesített víz, az Apenta számára fontos volt, hogy a márka arca is megtestesítse a szlogenjében megfogalmazott üzenetet: „Több van benne”. Oroszlán Szonja tökéletes választás, hiszen fellépésekben és felkérésekben gazdag színházi, valamint filmes karrierje mellett odafigyel arra, hogy magánemberként is aktív életet éljen: rendszeresen lovagol, jógázik és kutyájával rengeteg időt tölt a szabadban.
Éppen ezért az augusztustól óriásplakátokon és citylight plakátokon látható kreatívok célja is az volt, hogy a színésznőt személyes, emberközeli vagy éppen hétköznapi szituációkban ábrázolja. A Kaméleon Reklám által készített hirdetéseken Oroszlán Szonja így nem a világot jelentő deszkákról néz le ránk, hanem egy bensőségesebb színházi öltözői pillanatába vagy éppen egy jógaórájába enged betekintést. A letisztult, az reklámarcot és a színésznőt egyaránt kihangsúlyozó kreatívokhoz készült fotókat a népszerű divatfotós, Emmer László készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >Egyetemistáknak szerveztek reklámversenyt
Idén második alkalommal rendezte meg A COPYTITION a Szegedi Tudományegyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >