Oroszlán Szonja lett az Apenta VitaMixx arca
A színházi és filmes szerepei okán egyaránt elismert és népszerű színésznő, Oroszlán Szonja lett az Apenta Vitamixx arca. A terméket forgalmazó Maspex Olympos Kft. választása azért esett a csinos és sportos művésznőre, mert a cég egy olyan ismert, ugyanakkor mégis közvetlen személyiséggel szerette volna népszerűsíteni az ízesített ásványvíz-családot, aki a magánéletben is kiegyensúlyozott, egészségtudatos és aktívéletet él.
Mivel a B6, B12 és C vitaminban gazdag, természetes ásványvíz alapú Apenta Vitamixx sem csak egy egyszerű ízesített víz, az Apenta számára fontos volt, hogy a márka arca is megtestesítse a szlogenjében megfogalmazott üzenetet: „Több van benne”. Oroszlán Szonja tökéletes választás, hiszen fellépésekben és felkérésekben gazdag színházi, valamint filmes karrierje mellett odafigyel arra, hogy magánemberként is aktív életet éljen: rendszeresen lovagol, jógázik és kutyájával rengeteg időt tölt a szabadban.
Éppen ezért az augusztustól óriásplakátokon és citylight plakátokon látható kreatívok célja is az volt, hogy a színésznőt személyes, emberközeli vagy éppen hétköznapi szituációkban ábrázolja. A Kaméleon Reklám által készített hirdetéseken Oroszlán Szonja így nem a világot jelentő deszkákról néz le ránk, hanem egy bensőségesebb színházi öltözői pillanatába vagy éppen egy jógaórájába enged betekintést. A letisztult, az reklámarcot és a színésznőt egyaránt kihangsúlyozó kreatívokhoz készült fotókat a népszerű divatfotós, Emmer László készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Révész Máriusz: a SZÉP-kártya aktív magyarok zsebébe adható havi tízezer forint a munkaadók érdeke is
A 2025-ös költségvetés legnagyobb nyertese az aktív, egészséges életmód. Lényegesen…
Tovább olvasom >Viharos idők, aranyat érő termések
Az elmúlt időszakban a gyümölcslevek piaca dinamikus fejlődésen ment keresztül,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >