Oroszlán Szonja lett az Apenta VitaMixx arca
A színházi és filmes szerepei okán egyaránt elismert és népszerű színésznő, Oroszlán Szonja lett az Apenta Vitamixx arca. A terméket forgalmazó Maspex Olympos Kft. választása azért esett a csinos és sportos művésznőre, mert a cég egy olyan ismert, ugyanakkor mégis közvetlen személyiséggel szerette volna népszerűsíteni az ízesített ásványvíz-családot, aki a magánéletben is kiegyensúlyozott, egészségtudatos és aktívéletet él.
Mivel a B6, B12 és C vitaminban gazdag, természetes ásványvíz alapú Apenta Vitamixx sem csak egy egyszerű ízesített víz, az Apenta számára fontos volt, hogy a márka arca is megtestesítse a szlogenjében megfogalmazott üzenetet: „Több van benne”. Oroszlán Szonja tökéletes választás, hiszen fellépésekben és felkérésekben gazdag színházi, valamint filmes karrierje mellett odafigyel arra, hogy magánemberként is aktív életet éljen: rendszeresen lovagol, jógázik és kutyájával rengeteg időt tölt a szabadban.
Éppen ezért az augusztustól óriásplakátokon és citylight plakátokon látható kreatívok célja is az volt, hogy a színésznőt személyes, emberközeli vagy éppen hétköznapi szituációkban ábrázolja. A Kaméleon Reklám által készített hirdetéseken Oroszlán Szonja így nem a világot jelentő deszkákról néz le ránk, hanem egy bensőségesebb színházi öltözői pillanatába vagy éppen egy jógaórájába enged betekintést. A letisztult, az reklámarcot és a színésznőt egyaránt kihangsúlyozó kreatívokhoz készült fotókat a népszerű divatfotós, Emmer László készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Túlsúly, alultápláltság, tanulságok: Lezárult a GYERE® Online Program hatásvizsgálata
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) sikeresen zárta hároméves GYERE®…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >