Oroszlán Szonja lett az Apenta VitaMixx arca
A színházi és filmes szerepei okán egyaránt elismert és népszerű színésznő, Oroszlán Szonja lett az Apenta Vitamixx arca. A terméket forgalmazó Maspex Olympos Kft. választása azért esett a csinos és sportos művésznőre, mert a cég egy olyan ismert, ugyanakkor mégis közvetlen személyiséggel szerette volna népszerűsíteni az ízesített ásványvíz-családot, aki a magánéletben is kiegyensúlyozott, egészségtudatos és aktívéletet él.
Mivel a B6, B12 és C vitaminban gazdag, természetes ásványvíz alapú Apenta Vitamixx sem csak egy egyszerű ízesített víz, az Apenta számára fontos volt, hogy a márka arca is megtestesítse a szlogenjében megfogalmazott üzenetet: „Több van benne”. Oroszlán Szonja tökéletes választás, hiszen fellépésekben és felkérésekben gazdag színházi, valamint filmes karrierje mellett odafigyel arra, hogy magánemberként is aktív életet éljen: rendszeresen lovagol, jógázik és kutyájával rengeteg időt tölt a szabadban.
Éppen ezért az augusztustól óriásplakátokon és citylight plakátokon látható kreatívok célja is az volt, hogy a színésznőt személyes, emberközeli vagy éppen hétköznapi szituációkban ábrázolja. A Kaméleon Reklám által készített hirdetéseken Oroszlán Szonja így nem a világot jelentő deszkákról néz le ránk, hanem egy bensőségesebb színházi öltözői pillanatába vagy éppen egy jógaórájába enged betekintést. A letisztult, az reklámarcot és a színésznőt egyaránt kihangsúlyozó kreatívokhoz készült fotókat a népszerű divatfotós, Emmer László készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >Kell az innováció a reklámban is
Elérkezett a streaming új kora, ahol már reklámokkal is lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >