Oroszlán Szonja lett az Apenta VitaMixx arca
A színházi és filmes szerepei okán egyaránt elismert és népszerű színésznő, Oroszlán Szonja lett az Apenta Vitamixx arca. A terméket forgalmazó Maspex Olympos Kft. választása azért esett a csinos és sportos művésznőre, mert a cég egy olyan ismert, ugyanakkor mégis közvetlen személyiséggel szerette volna népszerűsíteni az ízesített ásványvíz-családot, aki a magánéletben is kiegyensúlyozott, egészségtudatos és aktívéletet él.
Mivel a B6, B12 és C vitaminban gazdag, természetes ásványvíz alapú Apenta Vitamixx sem csak egy egyszerű ízesített víz, az Apenta számára fontos volt, hogy a márka arca is megtestesítse a szlogenjében megfogalmazott üzenetet: „Több van benne”. Oroszlán Szonja tökéletes választás, hiszen fellépésekben és felkérésekben gazdag színházi, valamint filmes karrierje mellett odafigyel arra, hogy magánemberként is aktív életet éljen: rendszeresen lovagol, jógázik és kutyájával rengeteg időt tölt a szabadban.
Éppen ezért az augusztustól óriásplakátokon és citylight plakátokon látható kreatívok célja is az volt, hogy a színésznőt személyes, emberközeli vagy éppen hétköznapi szituációkban ábrázolja. A Kaméleon Reklám által készített hirdetéseken Oroszlán Szonja így nem a világot jelentő deszkákról néz le ránk, hanem egy bensőségesebb színházi öltözői pillanatába vagy éppen egy jógaórájába enged betekintést. A letisztult, az reklámarcot és a színésznőt egyaránt kihangsúlyozó kreatívokhoz készült fotókat a népszerű divatfotós, Emmer László készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Viharos idők, aranyat érő termések
Az elmúlt időszakban a gyümölcslevek piaca dinamikus fejlődésen ment keresztül,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Apenta+ enyhén szénsavas üdítőital vitaminnal
Az Apenta+ termékcsalád három új, 750 ml-es, enyhén szénsavas, vitaminos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Citrusos frissesség és fűszeres elegancia: a Monotheme új illatai megérkeztek Magyarországra
A világhírű Monotheme olasz parfümmárka két termékcsaládja – a citrusos…
Tovább olvasom >Nemzetközi szintre lép a Balogh Petya által fémjelzett STRT portfóliójába idén bekerülő karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint…
Tovább olvasom >