Óriási siker az újratölthető dezodor a Rossmannban
Hatalmas sikert aratott néhány hónap alatt a Respray automata, a világ első olyan készüléke, amelynek segítségével a fújós dezodorok újratölthetőek. A magyar találmány egyedülálló, így nem véletlen, hogy azokban a Rossmann üzletekben, ahol elérhető, a vásárlók kedvence lett. A Respray alapítói elárulták, álmukban sem gondoltak ekkora érdeklődésre és ilyen pozitív fogadtatásra, a hazai vásárlók elismerésén túl több nemzetközi megkeresést is kaptak.
Jelenleg három Respray automatával várja a Rossmann a vásárlókat, Budaörs és a budapesti Mammut után a legújabb a napokban került kihelyezésre a drogériahálózat Flórián téri üzletében. Az eddigi eredmények alapján bátran kijelenthető, a vásárlók nyitottak arra a megoldásra, hogy az újratölthető fújós dezodor használatával tegyenek a fenntartható, zöld jövőért, és akár a negyedére csökkentsék a saját ökológiai lábnyomukat.
„A január végi budaörsi megnyitót követően sokszor kiültünk Andorral az automata mellé beszélgetni a vásárlókkal. Elképesztően jó volt látni, hogy milyen sokan meglátogatják a gépet az első napokban, hetekben: voltak teljes általános iskolai osztályok, akiket kihozott az osztályfőnökük, hogy megmutassa nekik ezt a magyar találmányt, volt, hogy csak azt hallottuk a közelben sétáló gyerekek szájából: épp arról beszélgetnek, mennyire menő, hogy az egész világon csak Magyarországon lehet egyelőre ilyen terméket kapni”
– mesélte Zámbó Gergely.
„Volt olyan is, aki több mint 200 km-t utazott, hogy meg tudja nézni az automatát. Természetesen ebben az esetben kicsit fogtuk a fejünket, mert nem biztos, hogy legpozitívabb hatást értük el fenntarthatóság tekintetében… De nagyon jó volt látni mindenkin a lelkesedést a projekt iránt!”
„A Rossmann-nal való eddigi együttműködés minden várakozásunkat felülmúlta. Nagyon jó egy olyan szervezettel közösen dolgozni, amiben olyan emberek dolgoznak, akik hozzánk nagyon hasonló értékrenddel és célokkal rendelkeznek, és hajlandóak velünk együtt nagyon sok munkát és energiát befektetni a projekt sikerességének érdekében.”
– vette át a szót Réti Andor. –
„Óriási élmény volt látni az első automata bevezetését követően, hogy mennyire egyöntetűen pozitív a visszajelzése a magyar embereknek a projektet illetően. A fenntarthatóság, az újdonságtartalom, és az, hogy ez az ötlet magyar fiataloktól származik, mindenkiben kiváltott egy kis lelkesedést. Nem csak a magyar társadalom és a média oldaláról kaptunk pozitív visszajelzéseket, néhány héten belül megkerestek minket az aeroszol iparág legnevesebb szakemberei és tisztségviselői is. Az Európai Aeroszol Szövetség (FEA) és a Brit Aeroszol Gyártók Szövetségének (BAMA) vezetőivel is sikerült beszélnünk, utóbbi meg is hívott minket Leedsbe, hogy adjuk elő a megoldásunkat a szakmának, ahol szintén nagy nyitottság és lelkesedés fogadta a projektet.”
A Rossmann oldaláról is egyértelmű sikerként élik meg, hogy az automaták elérik a vásárlókat és kifejezetten jó eladást is produkálnak.
„Egyértelmű, hogy a vásárlóink nagyon szeretik a Respray automatákat, mi pedig nagyon büszkék vagyunk, hogy ezek a világszinten is egyedülálló automaták nálunk, a magyar üzletekben érhetőek el elsőként.”
– magyarázta Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója. –
„Budaörsön a nyitás óta több mint tízszer annyit töltöttek a vásárlók, mint ahányat eladtunk a TOP1 fújós márkatermékből, a Mammutban pedig 2-3-szor annyit töltöttek, mint amennyi a normál Isana dezodorok eladása volt. Érdekesség, hogy itt sokkal jobban fogy a férfi illatunk, de volt olyan nap nemrégiben, amikor az Aloe vera illatból közel annyit töltöttek, mint az első számú normál illatunk 3 havi fogyása. Néhány napja pedig kihelyeztük a harmadik automatát is a Flórián téri boltunkba. Hosszú távon az automatával rendelkező üzletek számát és az utántölthető illatokat is szeretnénk bővíteni”
– szögezte le Flórián László, hozzátéve, a Respray elindulását is támogató alapítványt (https://www.kmta.hu/) egyszeri 500.000 forinttal támogatja a Rossmann.
A Flórián téri kihelyezés napján is meglepetéssel várta a cég a vásárlókat, akik játszhattak Dirk Rossmann regényeiért és nemrég megjelent gyerekkönyvéért, a Tintoretto és barátaiért, valamint egyéb fenntarthatósággal kapcsolatos ajándékokért, illetve ingyenesen tölthettek a Respray automatával. A kihelyezést követő naptól és a többi helyszínen 599 forint az első alkalom, amiért a palackot és az első feltöltést kapja meg a vásárló, a további 4 alkalom, amennyiszer még újra lehet tölteni a palackot pedig 299 forint.
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában
December 1-től 24-ig minden nap új ablakot nyithatunk ki a…
Tovább olvasom >További cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >