Óriási Aldi üzlet nyílt Németországban
A vállalat központjától nem messze, a németországi Mülheimban nyitotta meg legújabb presztízs projektjét, a világ legnagyobb Aldi-üzletét a német diszkontlánc – írja a portfolio.hu.
Fotó: Aldi
A legújabb üzlet 2 ezer négyzetméter alapterületű, közel kétszer akkora, mint az átlagos Aldik.
A szortimentben nincs nagy különbség az XXL-formátumú üzlet és a hagyományos méretű boltok között, közel 1 700 árucikk van a polcokon.
A különbség csak annyi, hogy itt az Aldi jóval több árut tud kipakolni a polcokra, és a vevőknek is több hely áll rendelkezésére a vásárláshoz.
Az áruk kihelyezése viszont más sorrendben történik, mint a hagyományos üzletekben, itt a bejárathoz közel először a zöldség és gyümölcs részleg található, majd a hús és hal, az üzlet hátsó részében pedig az italok, a tejtermékek.
A hűtősor, amiben többek között tej, sajt és felvágottak találhatók, 70 méter hosszú.
Az üzletben található egy fűszernövényes kiskert, amiben 6 különböző növényt termesztenek.
Az üzletben 7 hosszú folyosón keresztül lehet elérni a polcokon sorakozó árukat, a polcok hossza 60 méter.
Az árakat már nem papírcetlikre, hanem digitális táblákra írják ki. Az XXL-üzletben 7 pénztár van. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >