Önt is várja a Future Store – Innovációk a Marstól, Orbicotól, Real Nature-től, a Wanzltől és DS Smith-től
A Jövő Áruházában sok FMCG márka mutatja meg újdonságát. A korábbi rövidhírekben olvasottak mellett a Mars a Ben’s Original™, az Orbit, a Maltesers és az M&M’s termékcsaládok széles kínálatába és újdonságaikba nyúlt betekintést, sőt az állateledel kategória innovatív termékeit is a látogatók elé tárja. Az Orbico elhozza a Lavazza, a Lipton és a Pringles kedvelt ízeit és újdonságait. A Real Nature, mint a kezdetektől a környezet-és egészségtudatosság jegyében működő vállalat színes kínálatát vonultatja fel. A Wanzl hagyományosan a legmodernebb bolti eszközökkel érkezik, a digitális betéti zárral felszerelt bevásárlókocsitól, a pékáru és hűtőbútorok legújabb generációjáig. A DS Smith pedig a fenntartható csomagolási megoldások egyik vezető gyártójaként lesz jelen.
A Sirha Budapest 2022 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store standján mintegy 24 cég mutatja be kiállítási környezetben felépített áruházi szimulációban innovatív termékeit, sikeres eszközeit, új megoldásait egyedülálló módon, funkciójuk szerinti kihelyezéssel, fél óránként induló szakmai túravezetések alkalmával. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.
A MARS által forgalmazott Uncle Ben’s márka a közelmúltban új köntöst kapott, amely portfólió most a Future Store-ban is bemutatkozik. A korábbi márka nevéhez és arculatához kapcsolódó ellentétek miatt nevüket BEN’S ORIGINAL™-ra változtatták, amely a csomagolásokon is megjelenik már, ezzel is hirdetve, hogy egy befogadóbb jövő létrehozásán dolgoznak, miközben fenntartják a világ legjobb rizsmárkája iránti elkötelezettségüket.
Az állateledel kategória nagy sikereket élt meg az elmúlt években. A Mars is megtesz mindent annak érdekében, hogy kiváló termékeivel és innovációival hozzájáruljon az egész kategória növekedéséhez, így száraz, nedves, és jutalomfalat termékei kedvenceink minden igényét kielégítik.
Az Orbit márka célja, hogy jelenlétével egyfajta biztos pont legyen a fogyasztói számára, összekötve a jelent a pandémia előtti időkkel. Az Orbit drazsé standard csomagjai sokféle frissítő és gyümölcsös ízben kaphatók, hogy frissességet kínáljanak. A Refreshers 7 és 30 darabos kiszerelésben is elérhető és kiemelkedő rágózási élményt nyújt. A cukormentes Orbit cukorkák megbízhatóan megszüntetik az evés és ivás utáni kellemetlen érzést a szájban, köszönhetően a cukorka hullámos felületének, ami gyengéden tisztítja a nyelvet és a szájat.
Csokoládékategóriában tavaly bevezetésre került az utóbbi évek egyik legnagyobb innovációja, a Maltesers termékcsalád, valamint bővült M&M’s termékcsalád is, így a hagyományos csokoládés és mogyorós M&M’s édességeik mellett már M&M’s Crispy termékük is megtalálható a boltok polcain.
Az Orbico Hungary Európa legnagyobb teljeskörű disztribúciós és ellátási lánc menedzsmenttel foglalkozó cégcsoportjának – az Orbico Csoportnak – a tagja.
A Lavazza márka forgalmazását 2019-ben kezdték el retail és horeca vonalon. A márkát a kiválóság szenvedélye hajtja, hogy minden csészét egyedi élménnyé alkossa. Magyarországi portfoliójuk a kávézás teljes spektrumán nyújt terméket a fogyasztók számára a szemes variánsoktól a kapszulákig. A márka egy családi cégből emelkedett ki, mára a világ 7. legnagyobb kávéfogalmazója.
A Lipton a világ első számú, legismertebb teája, Magyarországon pedig az egyik legkedveltebb tea márka, amelynek hagyományai hosszú évtizedekre nyúlnak vissza. Olyan, mint egy csésze napsütés, amely felébreszti az embereket, hogy testileg és lelkileg újra töltődjenek. Kapható hagyományos fekete teaként Yellow Label formában vagy karakteresebb bergamott ízesítéssel Earl Grey formában is. Elérhető a polcokon a gyümölcsökkel ízesített változat is. A márka forgalmazását az Orbico Hungary vette át 2021 szeptemberében.
A Pringles egy ikonikus világmárka, amely rövid idő alatt meghódította a hazai chips fogyasztók széles tömegét. Visszazárható dobozban kapható, ugyanolyan alakú, méretű és egyenletesen átsütött harapnivalók alkotják minden egyes Pringles doboz tartalmát. Mára már rengeteg kiszerelésben és a hagyományos ízeken felül különleges ízekben is kapható.
A Real Nature márkáival a termékek fejlesztésétől kezdődően, alapanyaguk termesztésétől a termék előállításán át a logisztikai értékláncig már lassan 20 éve tudatosan tesz annak érdekében, hogy a legalacsonyabb környezeti kihatással működjön. Munkájukat 2020-ban és 2021-ben is a Fenntarthatóság Szimbóluma díjával ismerték el.
A Joya márka alap célkitűzése a kezdetektől fogva a fenntartható gazdálkodás volt, ennek jegyében már akkor számos korszerű technológiai újdonságot alkalmaztak. A közelmúltban nagyarányú fejlesztéseket hajtottak végre, amelynek gyümölcse 2021-re ért be, folyamatos termék skála szélesítés mellett, mind a növényi italaik, mind pedig a növényi gurtjaik területén.
NÖM, Good Milk tejtermékeik előállítása során az ún. RePet palackok használatát részesítik előnyben, amely palackok nemcsak egyszer már újrahasznosított alapanyagokból készülnek, de további újra hasznosításuk is garantált. Mindeközben CO2 kibocsátásában teljesen neutrális üzemben készülnek.
A Nobilis 30 éves múltú vállalat, folyamatos K+F, hazai GMO mentes alapanyagok felhasználásával, munkahelyet teremtve az ország keleti felében. Nagyszerű példája annak, hogyan lehet kiváló minőségű hazai alapanyagokból korszerű, kényeztető, de egészséges termékeket a hazai és külföldi fogyasztók számára is kínálni.
A Green Heart minden ízében környezettudatos, bio termékcsalád az egészséges vegan és vegetáriánus táplálkozás szolgálatában. Változatos ízvilággal, ízekkel és felhasználhatósággal, optimalizált logisztikával érkezik a hazai fogyasztók asztalára Ausztria első számú hidegkonyhai és szendvics készítőjétől és gyártójától.
Jöjjön el a Future Store-ba és kóstolja meg a termékeket!
A Wanzl hagyományosan számos újdonságot mutat be a Jövő Áruházában, amelyek a legmodernebb technológiákat felhasználva kellemesebbé, egyszerűbbé és gazdaságosabbá teszik a bolti értékesítés minden fázisát mind a kereskedő, mind a vásárló számára.
A digitális betéti zárral felszerelt bevásárlókocsik (Smart-Trolley – digital lock) a mobiltelefonra telepített applikációval oldhatók ki pénzérme és chip nélkül. A digitális betéti zár applikáció funkció akár a meglévő kereskedői applikációba is integrálható, iPhone és Android készülékeknél is alkalmazható. A Wanzl Scan Trolley újdonsága, hogy a bevásárlókocsiba integrált szkenner található, amelyet a mobilkészülékünkkel párosítunk a termékek szkenneléséhez, amelyek így az online árukosárba is belekerülnek, így nyomon követhetjük a vásárlás összértékét, és a változást is (termékek ki- behelyezését).
A Galaxy Gate megjelenésével elegáns, de hatékony gátat szab a nem kívánt bejutásnak az intelligens technológiának köszönhető, diszkét ellenőrzéssel. Azonosított személyi beléptetést is lehetővé tesz, ezért alkalmas úgynevezett személyzetnélküli üzletkoncepciók be- vagy akár kiléptetési pontjaira is.
A Wanzl üzletberendezési között minden típusú kereskedelmi egység találhat kedvére valót. A Future Store standon a Wanzl portfólió néhány olyan újdonsága is bemutatásra kerül, amely az általa képviselt teljes kereskedelmi megoldás kiemelt technológiai innovációja, vagy bolti berendezéseinek és bútorainak új generációja, legyen az a pékség, zöldség-gyümölcs vagy hűtött áruk prezentációjához javasolt fejlesztéseik, vagy egyéb, modern üzletberendezés koncepciójuk.
Kapcsolódó cikkeink
A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >