Önt is várja a Future Store – Innovációk a Henkeltől és az S&K Solutions-től
A Jövő Áruházában az idei év egyik legkiemelkedőbb témája a fenntarthatóság, amelyhez kapcsolódóan megismerhetjük a Henkel ezirányú törekvéseit, amelyek termékfejlesztéseikben is erőteljes hangsúlyt kapnak, az S&K Solutions pedig a hagyományos papír címkéket felváltó digitális megoldást és annak előnyeit mutatja be a jelenlévőknek.
A Sirha Budapest 2022 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store standján mintegy 24 cég mutatja be kiállítási környezetben felépített áruházi szimulációban innovatív termékeit, sikeres eszközeiket, új megoldásaikat egyedülálló módon, funkciójuk szerinti kihelyezéssel, fél óránként induló szakmai túravezetések alkalmával. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.
2021-ben a Henkel számos intézkedést hozott a fenntarthatóság előmozdítása érdekében a teljes értéklánc mentén. A Henkel célja, hogy 2025-re 65 százalékkal csökkentse a termelés szén-dioxid-kibocsátását (a 2010-es bázisévhez képest). 2021 végére a felére csökkentette a termelés során keletkező CO2-lábnyomát.
A Henkel egyik kiemelt célja 2025-re, hogy csomagolásának 100 százaléka újrahasznosítható vagy újrafelhasználható legyen. Ez az arány 2021 végén már 86 százalék körül volt.
A Nature Box termékcsalád pozitív, vidám megjelenésben, a „Gondold újra a természetes szépségápolást!” üzenettel hozza a fenntarthatóságot és környezetvédelmet közelebb a fogyasztóihoz. Flakonos termékeik 100%-ban Social Plastic-ból készült újrahasznosított flakonokban foglalnak helyet a polcokon.
A N.A.E. Naturale Antica Erboristeria egy autentikus szépségápolási márka, melynek gyökerei az olasz gyógynövénytanból erednek. A termékek minimum 97%-ban természetes összetevőket tartalmaznak, formulájuk vegán, és EcoCert Cosmos Organic tanúsítvánnyal is rendelkeznek.
A ProNature termékcsalád, amely jelen van a gépi- és kézi mosogatószerek, a toalett blokkok és toalett tisztítók, az ablaktisztítók és a fürdőszobatisztítók piacán, már kilenc, Bref, Somat, Clin és Pur márkaterméket tartalmaz. A termékcsalád több fenntartható és természetes eredetű összetevő felhasználásával készül, ezenkívül a csomagolás 100%-ban újrahasznosított műanyagot és kartont, valamint Social Plastic®-ot tartalmaz. A ProNature termékek az Ecolabel címkét is magukon viselik.
A kereskedelemben is a digitalizációé a jövő, a hagyományos papír címkék már nem tudnak lépést tartani a kereskedelem modern igényeivel, a dinamikus árazással, hatékonyabb készletgazdálkodással. Az üzletek számára a digitális címkézés a megoldás. A Future Store-ban az e-shelf-lables bemutatja a VUSION címkéket az Automated Shelf Monitoring Captana automatizált polcfelügyelettel kombinálva.
Nincs többé szükség a címkék kézi cseréjére, ugyanis az elektronikus polccímkék a meglévő ERP rendszerhez csatlakoztatva lehetővé teszik a helyszíntől független központi irányítást, egyszerre több üzletben is. A címkék a Captana leltárkezelési megoldásának fő elemei a polcokat figyelő kamerák mellett, amelyek azonnal értesítést küldenek, ha a készlet egy előre meghatározott szint alá csökken, mellyel elkerülhető a készlethiány. A rendszer segítségével a polcok feltöltöttsége garantált.
A digitális feliratozás új dimenziója a V:Rail, amely izgalmas videókkal, kiegészítő információkkal ragadja meg a vásárlók figyelmét. Ezzel kulcsfontosságú szerepet tölt be az üzletekben, ahol a döntések adott esetben másodpercek alatt születnek.
Sirha Budapest kiállítás, március 22-24., Hungexpo, A pavilon AB1 stand – Future Store
Kiállításra korlátlan számban ingyenes belépő az alábbi linken kérhető:
https://sirha-budapest.com/trademagazin
A Future Store, Jövő Áruháza szakmai túrlátogatásra fél óránként induló csoportokba az alábbi linken lehet regisztrálni:
Túra-regisztráció előtt ne felejtsen ingyenes belépőt kérni az első linken!
Future Store – Térjen be hozzánk Ön is egy túrára!
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >