Online sajt-útmutató a Continentétől
Új, online platformot indított a Continente, hogy segítse a vásárlókat abban, hogy a számukra legtökéletesebb sajtot válasszák a cég termékei közül.

Megkönnyítik a vásárlók dolgát
A Nossa Queijaria platform a Continente teljes sajtválasztékát magában foglalja és támogatja a vásárlókat választásukban.
A keresőfelületen a fogyasztók olyan tulajdonságokra szűrhetnek, mint a régió, az ízintenzitás, a tej fajtája, a sajt fajtája, az érlelés típusa és az ár.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók kedvence: évente közel hárommillió sajt fogy a Kifli.hu-nál
A Kifli.hu vásárlóinak 72 százaléka időnként, 50 százaléka viszont rendszeresen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >