Online sajt-útmutató a Continentétől
Új, online platformot indított a Continente, hogy segítse a vásárlókat abban, hogy a számukra legtökéletesebb sajtot válasszák a cég termékei közül.
A Nossa Queijaria platform a Continente teljes sajtválasztékát magában foglalja és támogatja a vásárlókat választásukban.
A keresőfelületen a fogyasztók olyan tulajdonságokra szűrhetnek, mint a régió, az ízintenzitás, a tej fajtája, a sajt fajtája, az érlelés típusa és az ár.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
NAK: 19 magyar termék végzett az élen a világ legrangosabb sajtversenyén
A világ legrangosabb sajtversenyén, a Portugáliában megrendezett World Cheese Awards-on…
Tovább olvasom >A magyar sajtkultúra újabb diadala – Magyar sajtok hódítottak a World Cheese Awardson!
A magyar kézműves sajtok idén is kitűntek a világ egyik…
Tovább olvasom >3000 tonna sajtot exportált tavaly a svájci Lidl
Több mint 3000 tonna sajtot exportált a svájci Lidl 2023-ban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >