Online sajt-útmutató a Continentétől
Új, online platformot indított a Continente, hogy segítse a vásárlókat abban, hogy a számukra legtökéletesebb sajtot válasszák a cég termékei közül.

Megkönnyítik a vásárlók dolgát
A Nossa Queijaria platform a Continente teljes sajtválasztékát magában foglalja és támogatja a vásárlókat választásukban.
A keresőfelületen a fogyasztók olyan tulajdonságokra szűrhetnek, mint a régió, az ízintenzitás, a tej fajtája, a sajt fajtája, az érlelés típusa és az ár.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >