Online sajt-útmutató a Continentétől
Új, online platformot indított a Continente, hogy segítse a vásárlókat abban, hogy a számukra legtökéletesebb sajtot válasszák a cég termékei közül.

Megkönnyítik a vásárlók dolgát
A Nossa Queijaria platform a Continente teljes sajtválasztékát magában foglalja és támogatja a vásárlókat választásukban.
A keresőfelületen a fogyasztók olyan tulajdonságokra szűrhetnek, mint a régió, az ízintenzitás, a tej fajtája, a sajt fajtája, az érlelés típusa és az ár.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Bezárja répcelaki ömlesztettsajt-gyártó üzemét a Savencia
Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >