Online sajt-útmutató a Continentétől
Új, online platformot indított a Continente, hogy segítse a vásárlókat abban, hogy a számukra legtökéletesebb sajtot válasszák a cég termékei közül.

Megkönnyítik a vásárlók dolgát
A Nossa Queijaria platform a Continente teljes sajtválasztékát magában foglalja és támogatja a vásárlókat választásukban.
A keresőfelületen a fogyasztók olyan tulajdonságokra szűrhetnek, mint a régió, az ízintenzitás, a tej fajtája, a sajt fajtája, az érlelés típusa és az ár.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >