Online kampányt indított a Magyar Termék
A Várkert Bazárban készült kisfilmmel március 22-én útjára indult a „Szívügyünk a Magyar Termék” marketingakció. A csaknem 300 szereplővel készült videó a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Youtube kampányában jelenik meg. A kétszer két hónapos akciónak a célja, hogy a védjegyes áruk hagyományos vásárlói mellett a fiataloknak is megmutassa, miért érdemes magyar terméket vásárolni, mit jelentenek a védjegyek – mondta Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője. Ehhez a célhoz igazodnak a felhasznált kommunikációs csatornák és a tartalom is.
A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók, akik együtt formázzák meg Magyarországot, illetve egy nagy szívet a Várkert Bazárban. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista is, és az ügy mellé állt több ismert személyiség, mint például Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobik oktató is.
A Youtube két célcsoportnak, a fiataloknak és a családosoknak közvetíti a videót, és a felhasználók a reklámra kattintva ennek megfelelően, a célcsoportok sajátosságaihoz igazított, eltérő tartalmú landing page-re jutnak el. A kampányra készült oldalról az érdeklődők gyorsan, néhány másodperces videókból vagy rövid szövegekből informálódhatnak a magyar termékek vásárlásának előnyeiről, illetve a Magyar Termék védjegyekről.
A kampány során a Youtube a célcsoport egyszer már elért tagjainak a későbbiekben nem az alapfilmet játssza be, hanem további tartalmakat, például a forgatás werkvideóit és a Válaszd a magyart edukációs kisfilmet. A Youtube kampányt kiegészíti „A magyar a nyerő” Facebook oldal, ahol a kampányhoz kacsolódó tartalmakkal, nyereményjátékokkal ösztönzik az aktivitásra és a megosztásra a követőiket.
fiataloknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/A_magyar_a_nyero.html
családosoknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/Kezedben_a_jovo.html
Youtube csatorna (A magyar a nyerő): http://www.youtube.com/channel/UCJGIGSNW4bli6-vsYpt5t9w
Facebook oldal: http://www.facebook.com/amagyaranyero/
Kapcsolódó cikkeink
Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >