Online és digitális megoldások a Carrefour-tól
A hangalapú élelmiszerszolgáltatás elindításától az okostelefonos scannelésig, valamit a Carrefour online piacterének bemutatásáig a cég számos innovációt vezetett be az elmúlt időszakban.

Gyorsan reagálnak az új igényekre
A Carrefour még 2018-ban lépett partnerségre a Google-lel, hogy elindítja hangalapú vásárlási szolgáltatását Franciaországban. A vásárlóknak annyi volt csupán a dolguk, hogy „bemondják” telefonjukba vagy más digitális eszközük mikrofonjába a megvásárlandó termék nevét.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >