Online és digitális megoldások a Carrefour-tól
A hangalapú élelmiszerszolgáltatás elindításától az okostelefonos scannelésig, valamit a Carrefour online piacterének bemutatásáig a cég számos innovációt vezetett be az elmúlt időszakban.

Gyorsan reagálnak az új igényekre
A Carrefour még 2018-ban lépett partnerségre a Google-lel, hogy elindítja hangalapú vásárlási szolgáltatását Franciaországban. A vásárlóknak annyi volt csupán a dolguk, hogy „bemondják” telefonjukba vagy más digitális eszközük mikrofonjába a megvásárlandó termék nevét.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >