Online és digitális megoldások a Carrefour-tól
A hangalapú élelmiszerszolgáltatás elindításától az okostelefonos scannelésig, valamit a Carrefour online piacterének bemutatásáig a cég számos innovációt vezetett be az elmúlt időszakban.

Gyorsan reagálnak az új igényekre
A Carrefour még 2018-ban lépett partnerségre a Google-lel, hogy elindítja hangalapú vásárlási szolgáltatását Franciaországban. A vásárlóknak annyi volt csupán a dolguk, hogy „bemondják” telefonjukba vagy más digitális eszközük mikrofonjába a megvásárlandó termék nevét.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >