Online kategória, ARANY: SPAR Magyarország Kft. – Greenroom Kft. Hentes mese
A közösségi adományozó játék kreatív koncepciójának alapját az jelentette, hogy ha a hús 24 órán belül eljut a húsüzemből a SPAR-üzletekbe, akkor eljut ugyanennyi idő alatt máshová is. Például egy olyan helyre, ahol nagy szükség van rá: a Máltai Szeretetszolgálat gyermekeihez.
A promóciós mechanizmus egyszerű, de mégis addiktív volt a résztvevők számára. A gyűjtés abszolút kollektív formában valósult meg, minden online user hozzátett a húsadományhoz a játékával, és a prémium designnal megalkotott mese során Zsolt, a SPAR hentese a nap 24 órájában húst szállított a gyermekeknek.
A nagy sikerű promóció eredményeként a SPAR 1000 kg húsadománnyal járult hozzá a tarnabodi Máltai Óvoda és Általános Iskola konyhájának működéséhez. Emellett pedig szórakoztató formában nyújtott újszerű játékélményt minden korosztály számára. Az újszerű, friss kampánykommunikáció és a digitális jótékonysági mozgalom együttesen jelentősen hozzájárult a Regnum márka erősítéshez.. //
A díjat Gulyás Krisztina, a SPAR Magyarország Kft. online munkatársa, Németh Károly, a SPAR marketingvezető-helyettese, Pétercsák Petra, a Greenroom account managere és Botos István, a Greenroom account directora vették át
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
Az Egyesült Királyság kormánya új, szigorú kibervédelmi intézkedéseket jelentett be,…
Tovább olvasom >