Online kategória, ARANY: SPAR Magyarország Kft. – Greenroom Kft. Hentes mese
A közösségi adományozó játék kreatív koncepciójának alapját az jelentette, hogy ha a hús 24 órán belül eljut a húsüzemből a SPAR-üzletekbe, akkor eljut ugyanennyi idő alatt máshová is. Például egy olyan helyre, ahol nagy szükség van rá: a Máltai Szeretetszolgálat gyermekeihez.
A promóciós mechanizmus egyszerű, de mégis addiktív volt a résztvevők számára. A gyűjtés abszolút kollektív formában valósult meg, minden online user hozzátett a húsadományhoz a játékával, és a prémium designnal megalkotott mese során Zsolt, a SPAR hentese a nap 24 órájában húst szállított a gyermekeknek.
A nagy sikerű promóció eredményeként a SPAR 1000 kg húsadománnyal járult hozzá a tarnabodi Máltai Óvoda és Általános Iskola konyhájának működéséhez. Emellett pedig szórakoztató formában nyújtott újszerű játékélményt minden korosztály számára. Az újszerű, friss kampánykommunikáció és a digitális jótékonysági mozgalom együttesen jelentősen hozzájárult a Regnum márka erősítéshez.. //
A díjat Gulyás Krisztina, a SPAR Magyarország Kft. online munkatársa, Németh Károly, a SPAR marketingvezető-helyettese, Pétercsák Petra, a Greenroom account managere és Botos István, a Greenroom account directora vették át
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >