Online árverés a Tescotól
Mintegy háromszázezer euro értékben bocsátja kalapács alá a legnagyobb itteni üzletlánc a berendezési tárgyait.
Online árverésen értékesíti lecserélt, de jó állapotú eszközeit a Tesco.Az áruházak folyamatosan fejlesztenek, az elvárások e tekintetben is magasak − nyilatkozta a nagy volumenű értékesítésről a projekt vezetője. Mozga László elmondta, a legtöbb berendezési tárgynak és gépnek kötött csereciklusa van, melyet a lánchoz tartozó üzleteknél szigorúan be kell tartani. Emellett az ÁNTSZ és más jogszabályi előírások változása több helyen lehetővé tették az üzleti berendezések mennyiségének racionalizálását is. Az így összegyűlt eszközök értéke kikiáltási áron háromszázezer euró.
A közép-kelet-európai országokban kihirdetett árverés virtuális kalapácsa alá 35 nyugat-magyarországi hipermarket lecserélt berendezési tárgyai, eszközei és gépei kerülnek. A félezernél is több tételből álló aukciós lista igen különböző tárgyakat tartalmaz: sütőipari gépek és eszközök, kínálók, targoncák, irodabútorok és informatikai eszközök, rozsdamentes mosogatók, szeletelők, padlómérlegek. Ezeken kívül hűtött munkaasztal, ezernél is több bevásárlókocsi, habtálcás csomagoló, öltözőszekrény, késfertőtlenítő, de még őrbódé is árverésre kerül az október 4-5-ére időzített, kizárólag online formában elérhető kiárusításon. Bár licitálni csak az interneten lehet, az eladásra kerülő tárgyak szeptember utolsó hetében személyesen is megtekinthetők. Emellett a tételekről már most fényképes leírás érhető el az árverést lebonyolító Intergavel Aukciószervező Kft. honlapján, mi több, már licitálni is lehet rájuk.
A Magyarországon még kevésbé elterjedt, de Nyugat-Európában előszeretettel használt értékesítési forma mind a vevő, mind az eladó számára kedvező, az online megoldás pedig az árveréseket gyakran körüllengő korrupciók, háttéralkuk esélyét már technológiailag is kizárja − mutatott rá az árverésszervező cég ügyvezetője. Kocsis Csaba hangoztatta, a statisztikák azt mutatják, hogy egy online aukción átlagosan 20 százalékkal magasabb ár érhető el a hagyományos értékesítési formákhoz képest, de a vevők is jól járnak, mert tiszta versenykörülmények között juthatnak a speciális, nehezen hozzáférhető javakhoz – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >