Online árverés a Tescotól
Mintegy háromszázezer euro értékben bocsátja kalapács alá a legnagyobb itteni üzletlánc a berendezési tárgyait.
Online árverésen értékesíti lecserélt, de jó állapotú eszközeit a Tesco.Az áruházak folyamatosan fejlesztenek, az elvárások e tekintetben is magasak − nyilatkozta a nagy volumenű értékesítésről a projekt vezetője. Mozga László elmondta, a legtöbb berendezési tárgynak és gépnek kötött csereciklusa van, melyet a lánchoz tartozó üzleteknél szigorúan be kell tartani. Emellett az ÁNTSZ és más jogszabályi előírások változása több helyen lehetővé tették az üzleti berendezések mennyiségének racionalizálását is. Az így összegyűlt eszközök értéke kikiáltási áron háromszázezer euró.
A közép-kelet-európai országokban kihirdetett árverés virtuális kalapácsa alá 35 nyugat-magyarországi hipermarket lecserélt berendezési tárgyai, eszközei és gépei kerülnek. A félezernél is több tételből álló aukciós lista igen különböző tárgyakat tartalmaz: sütőipari gépek és eszközök, kínálók, targoncák, irodabútorok és informatikai eszközök, rozsdamentes mosogatók, szeletelők, padlómérlegek. Ezeken kívül hűtött munkaasztal, ezernél is több bevásárlókocsi, habtálcás csomagoló, öltözőszekrény, késfertőtlenítő, de még őrbódé is árverésre kerül az október 4-5-ére időzített, kizárólag online formában elérhető kiárusításon. Bár licitálni csak az interneten lehet, az eladásra kerülő tárgyak szeptember utolsó hetében személyesen is megtekinthetők. Emellett a tételekről már most fényképes leírás érhető el az árverést lebonyolító Intergavel Aukciószervező Kft. honlapján, mi több, már licitálni is lehet rájuk.
A Magyarországon még kevésbé elterjedt, de Nyugat-Európában előszeretettel használt értékesítési forma mind a vevő, mind az eladó számára kedvező, az online megoldás pedig az árveréseket gyakran körüllengő korrupciók, háttéralkuk esélyét már technológiailag is kizárja − mutatott rá az árverésszervező cég ügyvezetője. Kocsis Csaba hangoztatta, a statisztikák azt mutatják, hogy egy online aukción átlagosan 20 százalékkal magasabb ár érhető el a hagyományos értékesítési formákhoz képest, de a vevők is jól járnak, mert tiszta versenykörülmények között juthatnak a speciális, nehezen hozzáférhető javakhoz – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >