Önkiszolgáló zöldséges felvevőpontot tesztel a Walmart
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart is megnyitotta első zöldség-felvevőpontját Oklahoma városában. A vásárlók online, vagy egy app segítségével rendelik meg a termékeket, amiket a 24 órán át nyitva tartók „kioszkban” vehetnek át.
Amikor egy vásárló elküldi a rendelését, a kioszk üzentete küld a Walmartba, ahol összekészítik a rendelt árut. Ezután a vevő egy ötszámjegyű kódot kap, amelyet egyszerűen beüt a kioszknál található gépbe, s azonnal megkapja a rendelését.
A szolgáltatás ingyenes, ám magának a rendelésnek el kell érnie a 30 dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >