Önkiszolgáló zöldséges felvevőpontot tesztel a Walmart
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart is megnyitotta első zöldség-felvevőpontját Oklahoma városában. A vásárlók online, vagy egy app segítségével rendelik meg a termékeket, amiket a 24 órán át nyitva tartók „kioszkban” vehetnek át.
Amikor egy vásárló elküldi a rendelését, a kioszk üzentete küld a Walmartba, ahol összekészítik a rendelt árut. Ezután a vevő egy ötszámjegyű kódot kap, amelyet egyszerűen beüt a kioszknál található gépbe, s azonnal megkapja a rendelését.
A szolgáltatás ingyenes, ám magának a rendelésnek el kell érnie a 30 dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >Hat milliárd dollárból bővíti hálózatát Mexikóban a Walmart
Üzlethálózatának jelentős bővítését tervezi a Walmart Mexikóban, amire több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >