Önkiszolgáló zöldséges felvevőpontot tesztel a Walmart
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart is megnyitotta első zöldség-felvevőpontját Oklahoma városában. A vásárlók online, vagy egy app segítségével rendelik meg a termékeket, amiket a 24 órán át nyitva tartók „kioszkban” vehetnek át.
Amikor egy vásárló elküldi a rendelését, a kioszk üzentete küld a Walmartba, ahol összekészítik a rendelt árut. Ezután a vevő egy ötszámjegyű kódot kap, amelyet egyszerűen beüt a kioszknál található gépbe, s azonnal megkapja a rendelését.
A szolgáltatás ingyenes, ám magának a rendelésnek el kell érnie a 30 dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >