Önkiszolgáló zöldséges felvevőpontot tesztel a Walmart
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart is megnyitotta első zöldség-felvevőpontját Oklahoma városában. A vásárlók online, vagy egy app segítségével rendelik meg a termékeket, amiket a 24 órán át nyitva tartók „kioszkban” vehetnek át.
Amikor egy vásárló elküldi a rendelését, a kioszk üzentete küld a Walmartba, ahol összekészítik a rendelt árut. Ezután a vevő egy ötszámjegyű kódot kap, amelyet egyszerűen beüt a kioszknál található gépbe, s azonnal megkapja a rendelését.
A szolgáltatás ingyenes, ám magának a rendelésnek el kell érnie a 30 dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű szezon: változó trendek az európai spárgapiacon
A 2024-es spárgaszezon is megerősítette, hogy Európa egyik legnépszerűbb tavaszi…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >