Önkiszolgáló zöldséges felvevőpontot tesztel a Walmart
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart is megnyitotta első zöldség-felvevőpontját Oklahoma városában. A vásárlók online, vagy egy app segítségével rendelik meg a termékeket, amiket a 24 órán át nyitva tartók „kioszkban” vehetnek át.
Amikor egy vásárló elküldi a rendelését, a kioszk üzentete küld a Walmartba, ahol összekészítik a rendelt árut. Ezután a vevő egy ötszámjegyű kódot kap, amelyet egyszerűen beüt a kioszknál található gépbe, s azonnal megkapja a rendelését.
A szolgáltatás ingyenes, ám magának a rendelésnek el kell érnie a 30 dollárt.
Kapcsolódó cikkeink
„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >Zöldség drágábban, mint hús? – Megfordult a világ az élelmiszerpiacon
Miközben évtizedekkel ezelőtt a zöldség volt az olcsó alternatíva a…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >