Önkiszolgáló kasszákkal újít az Auchan
A vásárlási élmény növelése és az időhatékonyabb működés érdekében önkiszolgáló kasszákat telepít az Auchan számos hipermarketében. Év végéig összesen hét helyen vehetik igénybe az új rendszert a vásárlók, 2020-ra pedig mindegyik áruházban és kis formátumú üzletben elérhető lesz a szolgáltatás.
Az Auchan óbudai áruházában mától önkiszolgáló kasszáknál fizethetnek a vásárlók, ezáltal a vásárlás kényelmesebbé és gyorsabbá válhat. Az önkiszolgáló kasszák a vevői szokásokat figyelembe véve az egyre népszerűbb kártyás fizetést részesítik előnyben, illetve akadálymentesek lesznek.
A vállalati stratégiával összhangban kezdetét vette az önkiszolgáló kasszák telepítése az Auchan hipermarketekben. Elsőként Budakalászon, majd az egyhónapos tesztidőszakot követően, mától Óbudán is használhatják a vásárlók az új és gyorsabb fizetési megoldást. A hipermarketlánc a modern és praktikus felülettel az aktuális piaci trendeknek és a folyamatosan változó vevői igényeknek tesz eleget, emellett tovább segíti dolgozói hatékonyabb munkavégzését és a kiszolgálás hatékonyságát.
Az áruházlánc stratégiájában az online vásárlási felület folyamatos fejlesztése mellett kulcsfontosságú az áruházakban lévő digitális rendszerek modernizálása is. Új rendszert és eszközöket kapnak a hagyományos kasszák, valamint az olyan kényelmes megoldások bevezetésének lehetőségét is vizsgálja az áruházlánc, mint a mobilfizetés és a self scanning.
2019 végéig összesen hét áruházban, Budakalászon, Óbudán, Budaörsön, Dunakeszin, Maglódon, Soroksáron és Albertfalván találkozhatnak a vásárlók a vadonatúj fizetési megoldással, 2020-ra pedig mindegyik áruházban és kis formátumú üzletben elérhető lesz a szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkeink
Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Kilós turkálóval újít az Auchan – változó stratégiák a fenntarthatóság és a vásárlók igényei mentén
Az Auchan 2025-ben új irányt vett használt ruházati koncepciójában: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >