Önkéntesen korlátozná reklámjait a két üdítőital óriás
Az Italgyártók Nemzetközi Szövetségének bejelentése szerint a Coca-Cola és a PepsiCo. Vállalta, hogy év végétől nem reklámoz szénsavas üdítőitalokat a 12 évesnél fiatalabb gyerekeknek .
A szövetség tagjai
belátják, hogy a gyermekkori elhízásban
szerepe van a cukrot is tartalmazó szénsavas üdítőknek,
ezért a két legnagyobb gyártó úgy
döntött jövőre új reklámetikai
irányelveket követnek. Ennek értelmében a
cégek nem készítenek direkt szénsavas
üdítőt népszerűsítő reklámokat 12
év alatti gyermekek számára, de a felnőtteknek
szóló reklámüzenetekben sem mutatnak 12
évnél fiatalabb gyermekeket. Az önként
vállalt szigorítás vonatkozik a rádió
és televízió reklámokra, mozi filmek, még
product placement szintjén is. Nem népszerűsítik
körükben a szénsavas termékeket nyomtatott és
internetes formákban sem.
A megállapodás azonban
nem érinti az ásványvíz, gyümölcslé
és tejalapú üditőitalok szegmensét, azt
továbbra is reklámozzák 12 év alatti
fiatalok számára is.
Gyerek helyett kutya…
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >