Önállósul az Agrármarketing Centrum
A változás jogi területeket érint, a tevékenységi kör nem változik. Az új intézmény a minisztérium égisze alatt működik majd, az eddigieknél jelentősebb pénzügyi, számviteli kontrollal.A kormány és a tulajdonos
FVM döntése alapján megszületett döntés
értelmében az FVM AMC kht. végelszámolási
eljárását február 7-én megkezdték,
ezzel egy időben az FVM kibocsátotta a jövőben az
agrártermékek közösségi marketingjét
ellátó, Agrármarketing Centrum néven
önálló költségvetési
intézményként működő szervezet alapító
okiratát.
Az Agrármarketing Centrum idei
működési költségeire 210 millió
forintot különített el a minisztérium. A
szakmai programok lebonyolítására pedig 1,3
milliárd forintra kaptak szóbeli ígéretet.
Az intézmény létrejöttével járó
szervezeti átalakulás semmilyen formában nem
veszélyezteti az előzetesen meghirdetett közösségi
megjelenéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >