Önállósul az Agrármarketing Centrum
A változás jogi területeket érint, a tevékenységi kör nem változik. Az új intézmény a minisztérium égisze alatt működik majd, az eddigieknél jelentősebb pénzügyi, számviteli kontrollal.A kormány és a tulajdonos
FVM döntése alapján megszületett döntés
értelmében az FVM AMC kht. végelszámolási
eljárását február 7-én megkezdték,
ezzel egy időben az FVM kibocsátotta a jövőben az
agrártermékek közösségi marketingjét
ellátó, Agrármarketing Centrum néven
önálló költségvetési
intézményként működő szervezet alapító
okiratát.
Az Agrármarketing Centrum idei
működési költségeire 210 millió
forintot különített el a minisztérium. A
szakmai programok lebonyolítására pedig 1,3
milliárd forintra kaptak szóbeli ígéretet.
Az intézmény létrejöttével járó
szervezeti átalakulás semmilyen formában nem
veszélyezteti az előzetesen meghirdetett közösségi
megjelenéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >