Önállósul az Agrármarketing Centrum
A változás jogi területeket érint, a tevékenységi kör nem változik. Az új intézmény a minisztérium égisze alatt működik majd, az eddigieknél jelentősebb pénzügyi, számviteli kontrollal.A kormány és a tulajdonos
FVM döntése alapján megszületett döntés
értelmében az FVM AMC kht. végelszámolási
eljárását február 7-én megkezdték,
ezzel egy időben az FVM kibocsátotta a jövőben az
agrártermékek közösségi marketingjét
ellátó, Agrármarketing Centrum néven
önálló költségvetési
intézményként működő szervezet alapító
okiratát.
Az Agrármarketing Centrum idei
működési költségeire 210 millió
forintot különített el a minisztérium. A
szakmai programok lebonyolítására pedig 1,3
milliárd forintra kaptak szóbeli ígéretet.
Az intézmény létrejöttével járó
szervezeti átalakulás semmilyen formában nem
veszélyezteti az előzetesen meghirdetett közösségi
megjelenéseket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >