Napjaink egyik legnagyobb kihívása a hatékony fuvarozás megszervezése. A legújabb technikai megoldásoknak köszönhetően azonban olyan széles körű információs adatbázis állhat a döntéshozók rendelkezésére, mellyel optimalizálhatják cégük tevékenységét, és országon átívelően könnyedén megfelelhetnek minden jogszabálynak.
Az iData Kft. kiemelt figyelmet fordít az FMCG-szektor szereplőinek és a hozzá tartozó szektorok problémáinak megoldására. Fókuszában a fuvarozással foglalkozó vállalatok, illetve a céges autókkal rendelkező cégek állnak. A klasszikus élő nyomkövetéshez kapcsolódó szolgáltatásai: útvonalak listázása, raktérhőmérséklet mérése akkreditált rendszerrel, áruvédelem, üzemanyagkontroll, használatarányos útdíj szolgáltatás, kapcsolódás az elektronikus tachográfhoz, vezetési idő láttatása, illetve az adatok letöltése. Szabó Lajos, a cég alapítója, tulajdonosa kiemelte:
– Az FMCG-szektor számára nagyon fontos a láthatóság, az áruvédelem és az üzemanyag-, illetve munkatevékenység-kontroll. A precíziós üzemanyagkontroll – mellyel termékvezetők vagyunk a magyar és az európai piacon – kevesebb, mint 1%-os eltéréssel adja meg az adatokat. Ez az a szolgáltatásunk, amelyet leggyakrabban kérnek a raktérhőmérséklet-mérés mellett. A teljes üzemanyagkontroll-szolgáltatásunk azonnali megtakarítást eredményez. Mivel mérhetővé és láthatóvá tudjuk tenni a sofőr vezetési stílusát, így hatékonyabban lehet javulást elérni. Napjainkban a piaci verseny igen erős, így jelentős versenyelőnyt lehet elérni a hatékony működéssel, a komplex és korszerű rendszerek kialakításával. Ebben, a versenytársakhoz képest nagy előnyt biztosít az iTrack Vizsla rendszer, melynek segítségével az ügyfél kérésének megfelelően, az ügyfélszolgálat beállítja, milyen eseteket, állapotokat, történéseket listázzon ki a rendszer, kiemelve a számukra fontos és figyelemreméltó eseteket, például: túl hosszú állásidő, ajtónyitás helye, extrém üzemanyagfogyás, gyorshajtás stb. Rendszerünk integrálása szinte költségmentesen megoldható – a fuvarszervező vagy vállalatirányítási rendszerrel, ami további hozzáadott értéket, megalapozottabb üzleti döntéseket eredményez.
Szabó Lajos
alapító, tulajdonos
iData
Farkas Károly
operatív vezető
i-Cell
A bírság is elkerülhető
Farkas Károly, az i-Cell Kft. operatív vezetője elmondta, hogy cégük közel húsz éve a telematika leginnovatívabb magyar tulajdonú vállalata:
– Ennek köszönhetően naprakészek vagyunk mind a teher- és árufuvarozási szektorban felmerülő újítási törekvések, mind a közlekedésbiztonság, mind pedig az agrárinformatikai megoldások terén is. Egyéni igényeknek megfelelő, testre szabott telematikai megoldásokkal dolgozunk. Legújabb fejlesztéseink közé a digitális tachográfletöltő rendszer tartozik, amely gyorsan és naprakészen biztosítja ügyfeleink számára a vezetési, valamint a munka- és a járműadatokat. A rendszert használók az i-Fleet felületén követhetik nyomon a tachográf által biztosított adatokat. Továbbá kifejlesztettük az i-Cell Navigátor névre keresztelt, okostelefonon és tableten használható szoftvert is, amely a külföldi munkavégzéshez szükséges fuvarokmány- és fuvaradatok feltöltésére szolgál, jelen idejű kommunikációt biztosítva a cég és a munkavégző között, de igény szerint még célra is navigálja a sofőrt.
Kapcsolódó cikkeink
A hazai szállítmányozásban is bővül az e-mobilitás egy kutatás szerint
Az árufuvarozás zöldítése megkerülhetetlen, és ötéves távlatban növekedni fog az…
Tovább olvasom >NAV: idén sem haladhat át agráráru Magyarország területén ellenőrzés nélkül
Ez évben sem haladhat át agráráru Magyarország területén ellenőrzés nélkül, közúton,…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Ha így megy tovább, nem lesz kevesebb kamion az utakon – elbukott az árufuvarozás zöldítésének uniós programja
Jelenleg teljesíthetetlennek tűnik az az uniós célkitűzés, hogy 2030-ig a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >