On-pack technológiával támogatja az Aunt Bessie’s a vakokat és gyengénlátókat

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 05. 09:23

A gyorsfagyasztott kategóriában elsőként vezette be az Aunt Bessie’s két legkelendőbb cikkelemének csomagolásán a NaviLens technológiát miután együttműködésre lépett a brit vakok és gyengénlátók intézetével, a Royal National Institute of Blind People (RNIB)-lel a látásproblémákkal élő vásárlók támogatása céljából.

A NaviLens technológia tageket használ, melyekhez egy applikáción keresztül hozzáférve a gyengén látó vásárlók hangos termékinformációt és navigációs segítséget kaphatnak.

Az Egyesült Királyságban mintegy két millióan küzdenek látásproblémákkal és a részleges illetve teljes látásvesztéssel élők kevesebb, mint 10 százaléka képes a Braille-írást olvasni. A fagyasztott élelmiszerek kategóriájában az Aunt Bessie’s az élre állva igyekszik megoldást nyújtani e közösség számára, hogy könnyebben boldoguljanak mind az üzletekben, mind pedig otthon, a konyhában.

A NaviLens tagek okostelefonnal olvashatók – egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságról is különösebb fókuszálás nélkül, és ezáltal a vásárlónak nem kell a kód pontos helyét keresnie, valamint könnyebben megtalálhatja kedvenc fagyasztott termékét az üzletben vagy saját otthoni fagyasztójában. A mobil eszközön emellett hangos információt is kaphat a termékösszetevőkről, az elkészítés módjáról és az újrahasznosítás lehetőségeiről.

 

Create Retail Today

Kapcsolódó cikkeink