On-pack technológiával támogatja az Aunt Bessie’s a vakokat és gyengénlátókat
A gyorsfagyasztott kategóriában elsőként vezette be az Aunt Bessie’s két legkelendőbb cikkelemének csomagolásán a NaviLens technológiát miután együttműködésre lépett a brit vakok és gyengénlátók intézetével, a Royal National Institute of Blind People (RNIB)-lel a látásproblémákkal élő vásárlók támogatása céljából.
A NaviLens technológia tageket használ, melyekhez egy applikáción keresztül hozzáférve a gyengén látó vásárlók hangos termékinformációt és navigációs segítséget kaphatnak.
Az Egyesült Királyságban mintegy két millióan küzdenek látásproblémákkal és a részleges illetve teljes látásvesztéssel élők kevesebb, mint 10 százaléka képes a Braille-írást olvasni. A fagyasztott élelmiszerek kategóriájában az Aunt Bessie’s az élre állva igyekszik megoldást nyújtani e közösség számára, hogy könnyebben boldoguljanak mind az üzletekben, mind pedig otthon, a konyhában.
A NaviLens tagek okostelefonnal olvashatók – egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságról is különösebb fókuszálás nélkül, és ezáltal a vásárlónak nem kell a kód pontos helyét keresnie, valamint könnyebben megtalálhatja kedvenc fagyasztott termékét az üzletben vagy saját otthoni fagyasztójában. A mobil eszközön emellett hangos információt is kaphat a termékösszetevőkről, az elkészítés módjáról és az újrahasznosítás lehetőségeiről.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >