On-pack technológiával támogatja az Aunt Bessie’s a vakokat és gyengénlátókat
A gyorsfagyasztott kategóriában elsőként vezette be az Aunt Bessie’s két legkelendőbb cikkelemének csomagolásán a NaviLens technológiát miután együttműködésre lépett a brit vakok és gyengénlátók intézetével, a Royal National Institute of Blind People (RNIB)-lel a látásproblémákkal élő vásárlók támogatása céljából.
A NaviLens technológia tageket használ, melyekhez egy applikáción keresztül hozzáférve a gyengén látó vásárlók hangos termékinformációt és navigációs segítséget kaphatnak.
Az Egyesült Királyságban mintegy két millióan küzdenek látásproblémákkal és a részleges illetve teljes látásvesztéssel élők kevesebb, mint 10 százaléka képes a Braille-írást olvasni. A fagyasztott élelmiszerek kategóriájában az Aunt Bessie’s az élre állva igyekszik megoldást nyújtani e közösség számára, hogy könnyebben boldoguljanak mind az üzletekben, mind pedig otthon, a konyhában.
A NaviLens tagek okostelefonnal olvashatók – egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságról is különösebb fókuszálás nélkül, és ezáltal a vásárlónak nem kell a kód pontos helyét keresnie, valamint könnyebben megtalálhatja kedvenc fagyasztott termékét az üzletben vagy saját otthoni fagyasztójában. A mobil eszközön emellett hangos információt is kaphat a termékösszetevőkről, az elkészítés módjáról és az újrahasznosítás lehetőségeiről.
Kapcsolódó cikkeink
30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >25 millió fontból fejleszti a Britvic Egyesült Királyság-beli disztribúciós központját
25 millió fontot ruházott leicestershire-i országos elosztóközpontjának fejlesztésébe a Britvic.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >