On-pack technológiával támogatja az Aunt Bessie’s a vakokat és gyengénlátókat
A gyorsfagyasztott kategóriában elsőként vezette be az Aunt Bessie’s két legkelendőbb cikkelemének csomagolásán a NaviLens technológiát miután együttműködésre lépett a brit vakok és gyengénlátók intézetével, a Royal National Institute of Blind People (RNIB)-lel a látásproblémákkal élő vásárlók támogatása céljából.
A NaviLens technológia tageket használ, melyekhez egy applikáción keresztül hozzáférve a gyengén látó vásárlók hangos termékinformációt és navigációs segítséget kaphatnak.
Az Egyesült Királyságban mintegy két millióan küzdenek látásproblémákkal és a részleges illetve teljes látásvesztéssel élők kevesebb, mint 10 százaléka képes a Braille-írást olvasni. A fagyasztott élelmiszerek kategóriájában az Aunt Bessie’s az élre állva igyekszik megoldást nyújtani e közösség számára, hogy könnyebben boldoguljanak mind az üzletekben, mind pedig otthon, a konyhában.
A NaviLens tagek okostelefonnal olvashatók – egy QR-kódhoz képest akár 12-szeres távolságról is különösebb fókuszálás nélkül, és ezáltal a vásárlónak nem kell a kód pontos helyét keresnie, valamint könnyebben megtalálhatja kedvenc fagyasztott termékét az üzletben vagy saját otthoni fagyasztójában. A mobil eszközön emellett hangos információt is kaphat a termékösszetevőkről, az elkészítés módjáról és az újrahasznosítás lehetőségeiről.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 500ezer adag ételt adományoz a brit Aldi jótékonysági szervezeteknek idén húsvétkor
Az Aldi több mint félmillió adag ételt adományoz helyi jótékonysági…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >